Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ingen eyeliner til våtkanten som sitter godt gjennom en hel dag. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er en til trå på dette her fra før, men jeg klarte fortsatt ikke dette selv etter alle råd...

Jeg har øyne som "gråter" i vinden, men selv omjeg er inne så renner den nedenfor vippekanten, og omjeg glemmer å sjekke dette hvert kvarter ser jeg plutselig ut som et hore med sverte langt nedenfor...

:kvalm:

• Liker 1
Skrevet

Hvis øynene dine renner når det blåser osv kan det være fordi du er allergisk mot et av produktene du bruker på eller i nærheten av øynene.

Jeg hadde hatt dette problemet i alle år helt til jeg (egentlig ved en tilfeldighet) byttet til øyensminkefjerner fra Vichy. Da gikk det over etter bare noen dager, og jeg koblet ikke engang først at det var øyensminkefjerneren, før det begynte igjen da Vichy-flasken var tom og jeg begynte å bruke et annet merke.

Dette er noen år siden nå, og hvis jeg av en eller annen grunn ikke har tilgang på Vichy, men må bruke noe annet (har prøvd veldig mye forskjellig), kommer det alltid tilbake igjen etter 2-3 dager.

Til spørsmålet: Jeg hadde en veldig bra eyeliner til våtkanten fra Isadora før, den var vannfast. Den syntes jeg satt hele dagen. Nå pleier jeg aldri å bruke eyeliner på våtkanten lenger, så det er noen år siden jeg kjøpte den sist. Men du kan jo prøve å sjekke det ut i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...