AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Jeg liker å være på sjekkern på en måte og er ikke desperat single, men jeg føler at jeg ikke helt klarer å utnytte potesialet mitt. Jeg tenker på at jeg for noen år siden var bedre trent, og jeg var på et par sydenturer. Jeg ble sjekka opp av utrolig pene og snertne jenter. Jeg liker bedre å være i varmt vær, da jeg kan gå i mindre klær og slipper å fryse. Det er også positivt da kroppsfasongen min vises, og jeg får sjelden negative kommentarer. Nå er jeg ikke helt like bra trent, og her i norge så er det ofte småkjølig, og jeg må pakke meg inn i klær. Det er forskjellige uteplasser som er mer tilpasset rockere, og jeg føler meg ikke like komfortable med å gå ut, da det kan være fulle folk i køa og slikt, samt at jeg synes jeg blir lagt for godt merke til og at det ikke blir anonymt nok å være ute, da jeg møter folk jeg har møtt før (noe som egentlig ikke er negativt). Men da er det ofte en gammel historie det skal fortelles om, og det kan for bli småtreg stemning. Jeg er på en måte bedre i syden, da jenter kan finne på å komme bort til meg. Det vises at jeg er slank og brukbart trent, og at jeg er våken og slikt. Og jeg ser mye kulere ut med solbriller enn med jakke og vanlige briller, også er det pes med studier her i norge. Jeg er ikke helt geni, og må jobbe endel for å klare oppgavene på universitetet. Jeg kan også bli smådeppa av å være i norge, da jeg begynner å tenke på at alt er dyrt og at det føles som at det bastandig er noe som må ordnes av det praktiske slaget. Er dette en vanlig oppfattelse av å være hjemme i norge sammenlignet med å være i syden?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Nei, det er overhodet ikke vanlig å overanalysere sin eksistens så grundig, og grunnen til at du ikke er pop her hjemme er vel at det lyser lang vei at du ikke har et avslappet forhold til deg selv og andre. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Nei, det er overhodet ikke vanlig å overanalysere sin eksistens så grundig, og grunnen til at du ikke er pop her hjemme er vel at det lyser lang vei at du ikke har et avslappet forhold til deg selv og andre. Finn deg noen andre å skriv møkk om da. Herregud.
Azi Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg går ikke etter utseende på gutta, verken kropp eller ansikt. Det er personligheten til folk som gjør dem vakker eller stygg. Ikke hvordan kroppen eller ansikte ser ut...
Gjest NozMonster Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 du kan ikke sammenlikne norge med syden......har du ikke skjønt det da? ...at nordmenn på ferie i syden, ikke EIER hemninger! mange tror at det de gjør i syden, ikke har skjedd når de kommer hjem igjen! man er ikke sjenert, og mange er aaaaaltfor lette på tråden i syden! men i norge, når man kommer hjem igjen, så kniper man igjen igjen
Azi Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Jeg synes det er teit å drive å le av andre på denne måten. Voks opp folkens. Hadde han ville ha folk skal le av han så hadde han ikke laget denne tråden. Uffa KG er ikke det engang var for 12 år siden..
Gjest Cosette Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Tja, det er vel ikke helt uvanlig at man minnes ferieturer som morsommere enn hverdagen hjemme. Du må huske på at i syden er alle du møter generelt i feriestemning og er løsere i snippen (eller trusestrikken om du vil) enn ellers 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Ut fra beskrivelsen din kan det jo virke som det er en sammenheng med hvordan du føler deg og hvor mye drag du har på damene. Når du føler deg i ditt ess får du mer drag, når du ikke har det fullt så bra, tiltrekker du deg ikke damer så lett. Det er nok naturlig. Men jeg vet ikke om det er så mange som har det slik i forhold til syden og hjemme. Jeg føler meg for eksempel ikke helt bra nå det blir over 25 grader, siden jeg blir klam, sminken sitter ikke så godt, men jeg liker meg med solbriller da. Mitt råd er at du prøver å trives mer med deg selv hjemme i Norge også på vinteren. Begynn for eksempel med selvutvikling, yoga eller noe slikt, så kanskje du vil trives mer med deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå