Gå til innhold

TISSING!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg litt snål...

Jeg har i grunn følt meg ganske "vanlig" seksuelt sett gjennom livet til nå (34 år), men de siste par årene har jeg følt en dragning til tissing.

Jeg har jo hørt om dette tidligere, men det har liksom aldri opptatt tankene mine i det hele tatt før jeg kom over en filmsnutt som tente meg voldsomt. Etter dette har jeg fantasert om å bli tisset på av en jente/dame.

Noen fantasier ødelegges litt hvis man gjør dem til virkelighet, det har jeg selv erfart ved et par anledninger, men denne fantasien liksom "vet" jeg at jeg hadde likt å prøve. Jeg kan rett og slett ikke la være å forsøke å få til det her. Er det noen her som har prøvd? Er det virkelig så godt som jeg mener det må være? Hvordan i all verden skal jeg evnt. gå fram for å finne noen som er villige til å bli med på noe sånt? Har liksom ikke helt troen på datingsider når det gjelder dette(?)

Vær grei og ikke kom med kommentarer om at det er ekkelt og grisete etc...

Jeg vet det er litt spesielt,

men jeg føler som jeg føler. Liker du det ikke,

så "piss off" :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville ha prøvd en datingsside, men vært anonym før du fant noen som vil prøve dette. Er det litt sånn bondage opplegg, at man liksom blir fornedret?

Skrevet

Nei, egentlig ikke noe sånt. At hun står på alle fire og tisser bakover på meg, at hun ligger oppå/under meg, og bare lar det stå til. Stående i dusjen.....vet ikke, det er bare sånn at jeg ønsker følelsen av varmt tiss på kroppen min. Hjælp, dette høres underlig ut, føles nesten rart å skrive det men....sånn er det

Skrevet

Jeg synes ikke det høres noe særlig ut, men vi er alle forskjellige, og jeg respekterer at du synes det høres spennende ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...