altflyter Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Jah.. Jeg kjeder meg og er pratesyk! Noen som vil prate med meg om hvasomhelst? Bare si et tema! Jeg er ekspert på å diskutere ikkenoe^^
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 tema kan være hva du tror skjer om 50 år.er det komt flygende biler?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Gullars er kjedelig. Det er merkelig at vi faktisk kan se Indigo, ettersom indigo ikke er en synlig bølgefrekvens. Ergo burde faktisk fyren vært usynlig.... eller i det minste hatt usynlige klær. Men en gubbe med usynlige klær hører kanskje hjemme i en helt annen type tv-sending.
Gjest NozMonster Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 gullars er jo så søøøøøt ...MAAARRRRRRIANNEEEEE!
altflyter Skrevet 1. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2011 Gullars er jo søt! Kan eg få litt mer sjokoladepudding!! Jeg spiste forresten sjokoladepudding i stad^^Det var kjempegodt! usynlige klær.. Om du hadde vært usynlig og dermed hatt muligheten til det... Hadde du sniktittet i garderoben til det motsatte kjønn i svømmehallen?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Det kan godt være jeg hadde sniktittet ja, men mest sannsynlig er det nok at jeg ville brukt evnen min til å stjele penger et eller annet sted så jeg slapp å jobbe.
altflyter Skrevet 1. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2011 Det hadde ikke jeg greid.. Med pengene altså. Får så lett dårlig samvittighet. Men jeg lurer på om jeg hadde gått for garderobesnikingen. må jo være litt morsomt å se om fordommene er riktige.. Hva ville du gjort om du var gud for en dag da?
Eudyptula Skrevet 1. september 2011 #10 Skrevet 1. september 2011 Fra Gullars til Gud, her går det unna!
altflyter Skrevet 1. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2011 Klart det! De begynner jo på samme bokstav og greier^^
Eudyptula Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 Klart det! De begynner jo på samme bokstav og greier^^ Oi! Det tenkte jeg ikke på!
Eudyptula Skrevet 1. september 2011 #13 Skrevet 1. september 2011 Men om jeg var Gud for en dag (eller Gullars), tror jeg at jeg ville bli så overveldet at jeg ikke fikk gjort noe som helst...
altflyter Skrevet 1. september 2011 Forfatter #14 Skrevet 1. september 2011 Husker dere gullars! Noen som husker hva han mente når han forsvant og hadde lagt fra seg et eggeskal og en boks med rømme?
Gjest NozMonster Skrevet 1. september 2011 #15 Skrevet 1. september 2011 hvis jeg var gud for en dag, så skulle jeg ha kødda noe gruuusomt med bush! jeg skulle dratt han i håret, og klødd han på ryggen, og blåst han i ørene... også når han nærmet seg en dør, så skulle jeg ha åpna den for han, også smelt den noe grosalt igjen ( gjerne mens han var i døråpningen!) 1
Gjest NozMonster Skrevet 1. september 2011 #16 Skrevet 1. september 2011 (endret) Husker dere gullars! Noen som husker hva han mente når han forsvant og hadde lagt fra seg et eggeskal og en boks med rømme? var det ikke da at han hintet om at han hadde rømt da??? egg-har-rømme = eg har rømt Endret 1. september 2011 av NozMonster
Eudyptula Skrevet 1. september 2011 #17 Skrevet 1. september 2011 Husker dere gullars! Noen som husker hva han mente når han forsvant og hadde lagt fra seg et eggeskal og en boks med rømme? Når var det det gikk på tv da? MEner jeg så det som barn, og da må det jo være fryktelig lenge siden... Husker ikke mye av handlingen nei
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #18 Skrevet 1. september 2011 Hvis jeg var usynlig så ville jeg dratt på ferie. Sparer masse på flybiletter!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #19 Skrevet 1. september 2011 var det ikke da at han hintet om at han hadde rømt da??? egg-har-rømme = eg har rømt Nesten, det var vel eggeskall og rømme: eg skal rømme
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #20 Skrevet 1. september 2011 Om jeg var usynlig ville jeg blandet avføringsmiddel i maten til folk jeg ikke likte. I full offentlighet og på steder med null domuligheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå