AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Men har ikke gått opp en eneste kilo? Skal nevnes at jeg ikke har spist noe annet utenom sjokolade og litt grønnsaker da.. :S
Envy Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Kiloene kommer snikende, akkurat det trenger du ikke bekymre deg for!
LukaFrost Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Du legger jo ikke på deg før du inntar mer energi enn hva du forbruker. Man legger ikke automatisk på seg av sjokolade. 4
Rainbow Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Du må jo spise mer! Problemet ditt er ikke at du har spist sjokolade hver dag, men at du kun har spist det og grønsaker. Det høres virkelig ikke bra ut. Jeg spiser vanligvis sjokolade hver dag også, men i tillegg frokost, lunsj og middag. Sunn mat. Du må jo spise sunne måltider og ta vare på helsa di. Litt sjokoladekos er også lov, men å leve på det og grønsaker kan gi deg mangelsykdommer. Åh, sjokolade er så GODT!!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Minner meg om en mann jeg hørte om engang på GR kurs. Han hadde gått ned sine forskriftsmessige kilo i løpet av kurset, men på siste kurskveld kom han med en innrømmelse. Han hadde kun spist karbonader i 8 uker. Han elsket karbonader og hadde byttet ut vanlig mat til fordel for disse. Han gikk jo ned, men hvordan det gikk med vitaminstatusen hans, er et annet spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 hva er poenget ditt ts?? Det er vel ikke noe jeg prøver å poengtere i innlegget mitt? Jeg lurer bare på hvorfor i all verden jeg ikke har lagt på meg en eneste kg av dette kostholdet mitt...
Eudyptula Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Det er vel ikke noe jeg prøver å poengtere i innlegget mitt? Jeg lurer bare på hvorfor i all verden jeg ikke har lagt på meg en eneste kg av dette kostholdet mitt... Fordi du ikke har spist noe annet i tillegg?
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2011 #9 Skrevet 1. september 2011 Det er vel ikke noe jeg prøver å poengtere i innlegget mitt? Jeg lurer bare på hvorfor i all verden jeg ikke har lagt på meg en eneste kg av dette kostholdet mitt... Fordi du spiser for lite. Man kan ikke leve på sjokolade. 3
Gjest BabyBlue Skrevet 1. september 2011 #10 Skrevet 1. september 2011 I en melkesjokoladeplate er det ca. 1500 kalorier (+-). I grønnsaker er det ganske få kalorier, så tipper at du har fått i deg under 2000. Trener du noe?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #11 Skrevet 1. september 2011 Javel. Har spist like mye snop som deg hver dag i 3 år + annen mat. Ikke gått opp i vekt.
sequin Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 enten må du legger deg mer på latsiden eler spise enda en sjokoladeplate om dagen
Gjest NozMonster Skrevet 1. september 2011 #13 Skrevet 1. september 2011 det erke lenge siden det ble laget en veldig lik tråd, så du får heller ta en titt her... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=575991
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #14 Skrevet 1. september 2011 Javel. Har spist like mye snop som deg hver dag i 3 år + annen mat. Ikke gått opp i vekt. Javeeeeeeel? Jeg driter vel i hva du putter i deg. Nei, jeg trener ikke. Er fortsatt slank... rart.
Batteri Skrevet 2. september 2011 #15 Skrevet 2. september 2011 Javeeeeeeel? Jeg driter vel i hva du putter i deg. Nei, jeg trener ikke. Er fortsatt slank... rart. På lik måte som at jeg driter i hva du putter i deg? 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #16 Skrevet 2. september 2011 I en melkesjokoladeplate er det ca. 1500 kalorier (+-). I grønnsaker er det ganske få kalorier, så tipper at du har fått i deg under 2000. Trener du noe? Er du spik spenna gæren? I en sjokoladeplate, la oss si fra Freia på 200g er det 1100. Det er som regel 550 kcal pr 100g. når det gjelder sjokolade, uten visse unntak på mørk sjokolade, som kan komme opptil 600 kcal pr 100g. Men det er ingen sjokoladeplate som inneholder 1500, det meste er 1200, og da må man velge 70% premium fra Freia som inneholder 600 kcal pr 100g, alle andre inneholder mindre, og freia har aldri over 550 kcal pr 100g. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #17 Skrevet 2. september 2011 Kiloene kommer snikende, akkurat det trenger du ikke bekymre deg for! Så lenge man ikke overstiger sitt daglige behov, så kommer ikke kiloene snikende. Men dette er jo ikke første gangen du uttaler deg om noe du ikke har greie på. Henviser til tråden om ost på pizza. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #18 Skrevet 2. september 2011 Kiloene kommer snikende, akkurat det trenger du ikke bekymre deg for! Så lenge man ikke overstiger sitt daglige behov, så kommer ikke kiloene snikende. Men dette er jo ikke første gangen du uttaler deg om noe du ikke har greie på. Henviser til tråden om ost på pizza.
Gjest *Maja* Skrevet 2. september 2011 #19 Skrevet 2. september 2011 Om en lever på en sjokoladeplate per dag så er det mye næring kroppen mister: Colin Hunt
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #20 Skrevet 2. september 2011 Det er sant, men man kan faktisk leve på det, for det er TOTALINNTAKET SOM HAR NOE Å SI (HINT HINT ENVY). Men sunt er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå