Gå til innhold

TIL MADAMMEN.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hilse fra bippen. Hun kommer snart. :D :D :D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG ER HER NÅ MADAMMEN!!!!

MEN HVOR ER DU??

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvis du jobber ombord på en tråler som fisker etter krabber, og du tar en krabbe og sniker deg opp bak noen og lar krabben bite til i vedkommendes bak, ville sikkert det være en spøk som fort ble gammel og utslitt.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jovisst kan du kidnappe meg og tvinge meg til å bli din vakthund. Men da skal du samtidig vite en ting, og det er at jeg kommer til å bjeffe til hver minste liten lyd jeg hører. Og jeg kommer til å bjeffe og bjeffe til du blir gal..

Skrevet

Hei madamen. Jeg håper at du har det bra. Jeg synes du biter litt mye nå. :o :o :o :o :o :D :D :D :D

Skrevet

Madammen biter bare dem hun ikke liker hun dah.. :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Madammen biter bare dem hun ikke liker hun dah.. :sjarmor:

Så sant som det er sagt :sjarmor:

Skrevet

Det er godt å høre.Jeg ble nesten redd phjuuuuu. :):):):)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ.jeg som prøvde å hvere snill. :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er interessant å tenke på at mine forfedre levde i trærne, som aper, inntil noen endelig tok mot til seg, klatret ned fra trærne og begynte å leve på bakken, - der noen sikkert ble overkjørt av biler

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg husker den sommeren vi var på besøk på bestefars gård, og jeg spurte han om sex. Han ble litt forlegen, og sa at vi heller skulle gå bort og se på hestene, og der skulle han fortelle og vise meg hva sex var for noe. Og sannelig, på bakken ved siden av hestene lå mamma og pappa og hadde sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...