Gå til innhold

Ha tidenes flørt på gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke et spørsmål om hva han tenker, men hvordan jeg skal snakke med ham..

Har som sagt en flørt på gang. Han bor noen timer unna meg, jeg reiser så og si annahver langhelg og besøker ham. Vi er fyrverkeri sammen, virkelig store!

Men blabla, nå i sommer reiste jeg vekk, vi har ikke sett hverandre på en stund, og da forstår jeg jo at interessen kan dabbe av, ikke sant?

Plutselig kan det gå 1-3 UKER mellom hver gang jeg hører fra ham. Jeg sender noen meldinger, og da får jeg svar etter en 2-5 DAGER som regel. Men om jeg ikke sender sms eller ringer, så tar ikke han kontakt på et par uker eller lenger heller.

Oooook, lissom.. Da forstår jeg at interessen har dabbet av. Men så får jeg sms der det står ting ala dette "jeg savner deg noe ekstremt, venter bare på at du skal besøke meg igjen, du er så vakker, den vakreste jenta jeg har sett i verden.. Jeg er så glad i deg.". Så skriver jeg selvsagt takk for de flotte komplimentene, skriver at jeg er glad i ham også, og at jeg også snart vil besøke ham, men så hører jeg ikke noe mer.

Jeg bare forstår ikke at han kan si og mene de tingene om meg, samtidig ikke ringe eller sende sms på flere uker om ikke jeg maser, så unnskylde det med at han ikke hadde tid eller mulighet.

Jeg biter ikke på sånt, jeg mener at man har tid og mulighet til det man vil, han er ikke sykelig opptatt 24/7 heller, en liten sms eller en samtale kan man fint få tid til dersom man vil.

Nå er jeg interessert i hvordan jeg skal ta dette opp, for han har selv ikke bemerka noe om at han er treig å svare, uinteressert eller sånt når jeg har hintet, dette er helt normalt for ham. Og selvsagt veldig unormalt for meg, derfor vil jeg snakke med ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker litt som om han ikke er interessert eller har funnet noen andre kanskje? Lang distanse forhold er noe dritt i de fleste av tilfellene :(

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg interessert i hvordan jeg skal ta dette opp, for han har selv ikke bemerka noe om at han er treig å svare, uinteressert eller sånt når jeg har hintet, dette er helt normalt for ham. Og selvsagt veldig unormalt for meg, derfor vil jeg snakke med ham.

Får du ingen respons når du prater med ham om dette, så gi opp.

Det er det eneste fornuftige du kan gjøre for deg selv.

Skrevet

Kommunikasjon er så vanskelig og særlig på sms..

For meg så virker han jo ganske klar da.. "jeg savner deg noe ekstremt, venter bare på at du skal besøke meg igjen, du er så vakker, den vakreste jenta jeg har sett i verden.. Jeg er så glad i deg."

Hva mer vil du egentlig ha da? Er ikke dette en invitasjon og et meget tydelig tegn på at han:

a) Savner deg noe ekstremt

b) Venter på at du skal komme

c) Synes du er vakker

d) Er glad i deg

Høres klinkende klart ut for meg!

Hopp i bilen og dra på besøk og finn ut om dette er noe å satse på :klemmer:

Skrevet

Kommunikasjon er så vanskelig og særlig på sms..

For meg så virker han jo ganske klar da.. "jeg savner deg noe ekstremt, venter bare på at du skal besøke meg igjen, du er så vakker, den vakreste jenta jeg har sett i verden.. Jeg er så glad i deg."

Hva mer vil du egentlig ha da? Er ikke dette en invitasjon og et meget tydelig tegn på at han:

a) Savner deg noe ekstremt

b) Venter på at du skal komme

c) Synes du er vakker

d) Er glad i deg

Høres klinkende klart ut for meg!

Hopp i bilen og dra på besøk og finn ut om dette er noe å satse på :klemmer:

Du tror med andre ord mer på tomt prat enn manglende handling?

• Liker 1
Skrevet

Syns det virker som om han ikke er interessert i å ha et forhold, men samtidig så vil han ikke helt gi slipp på deg heller. Mest sannsynlig fordi dette er en veldig grei løsning for han. Du bor et stykke unna og dermed slipper han for mye dating-mas/press. Han sender deg de sms'ene i ny og ne for å sjekke status og se om du fremdeles er DER...Så syns jeg forøvrig det rett og slett er litt respektløst å la deg vente i en evighet før han svarer på sms. Det er jo han som kontrollerer hele "forholdet" deres! En mann som virkelig er interessert, oppfører seg annerledes. Som Steinar40 påpekte så er det lett å komme med fine ord, men det er handlingene som virkelig forteller hvor han står. Hadde jeg vært deg, så ville jeg kanskje latt være å ta kontakt med han og heller IKKE svart på sms. Du kan ikke la deg kontrollere på den måten, det finnes andre menn som faktisk er verdt din tid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...