Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tok priori pensling i går og er rød og litt hoven, fikk beskjed om at det var vanlig, men nå må jeg vel fortsette pga. pigmentflekkene har kommet mer fremtydig? det hadde jeg ikke før, og område rundt øynene er mer hovne, det har det heller ikke vært før. Føler meg helt stiv. Er det noe hensikt å ta dette hver uke om huden skal føles slik hver gang, da er det mer behagelig å bruke noe en føler seg bekvem med?

Kan du fortelle om din erfaring om du er dame over 40 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at pigmentflekkene kommer mer fram, er at det øverste hudlaget fjernes, og stimulerer slik at pigmenteringen, som sitter dypt nede i huden, bringes mot overflaten, og etterhvert kan peeles bort. Så det er faktisk et godt tegn. :)

Skrevet

Grunnen til at pigmentflekkene kommer mer fram, er at det øverste hudlaget fjernes, og stimulerer slik at pigmenteringen, som sitter dypt nede i huden, bringes mot overflaten, og etterhvert kan peeles bort. Så det er faktisk et godt tegn. :)

Gudskjelov, det synes mer og mer, ikke pent. Hva gjør jeg nå da? har du gjort det selv eller bare utfører du det?

Skrevet

what???

Skrevet

Pigmentflekkene sitter dypt nede i huden, og må bringes til overflaten før de kan peeles bort. Det er en naturlig reaksjon, og tegn på at noe faktisk skjer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...