Gå til innhold

Kan alle bli seende slik ut?

Anbefalte innlegg

Gjest M0ntriark
Skrevet (endret)

Jeg ser jo rundt om på nett og det er mange som bare er supertrente, men allikevel tynne.

Da jeg trente jevnt sist, og gikk forsåvidt opp mye i muskelmasse, så følte jeg meg bare større (feitere) og tyngere. Hadde helt klart mer muskler (kjente forskjellen på ryggen) men jeg syntes ikke jeg så noe bra ut.

Fettprosenten skulle sikkert vært mindre, men jeg er alltid som utgangspunkt i slank. Det var ingen som trodde på meg at jeg veide 66 kg. Er 170 høy.

Egentlig ønsker jeg meg veldig tilbake til kroppen jeg hadde før, men som trent versjon. Utgangspunktet (ja faktisk) var ikke så ulikt kroppene nedenfor, men i mager versjon. Jeg vil ha den i trent versjon, så man er fit og trent, ikke fit/tynn og mager. DET er jo ikke fint i det hele tatt...

Legger ved bilder av noe av det jeg tenker på. Jeg vet det krever trening og er forberedt og vant til det, men jeg må finne ut hva og om det er genetisk mulig eller for alle...

*Fjerne URLer*

Endret av M0ntriark
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...

Kroppsfasongen avgjør hvordan du kan bli seende ut....alle kan bli slanke, ha lav fettprosent og være stramme og trente, men sluttresultatet blir avgjort av beinbyging og kroppsfasong...

Eks

Eks 2

Eks 3

Skrevet

Ingen av kroppene du viser har særlig mye muskler. De har lav fettprosent som viser det lille av muskler enhver person trenger for å holde seg oppreist. Ok, noen av dem har kanskje trent litt, men her har det ikke akkurat vært løftet mye tungt.

• Liker 2
Skrevet

Når det gjelder slike bilder, har jeg hørt at mange strammer inn magen idet bildet blir tatt. Så ikke sikkert de faktisk er så flate som det framstilles på bildene.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Vil heller se ut som jeg gjør nå enn å se sånn ut.

Skrevet

Vil heller se ut som jeg gjør nå enn å se sånn ut.

Det var vel ikke det ts spurte om?

• Liker 4
Skrevet

Hva med å heller fokusere på helse enn utseende?

Skrevet

Nei, alle kan ikke se sånn ut.. Faktisk kan nesten ingen se sånn ut fordi de bildene er redigert i hue og ræva..

MEN: Alle kan ta vare på seg selv, spise sunt og trene. Hvis du føler deg tung av styrketrening så tren mye variert kondisjon, dans og kombinert utholdende styrke med bevegelsestrening og kondis. Yoga, step, løping ved siden av utholdene styrke gjør så du fremmer produksjonen av de lange utholdene muskefiberne, og blir slank og tynn. Trener du mye eksplosiv, tung styrke vil du bli stor og tung. :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Njei... det er nok det genetiske som teller mest. Slik som i min familie er vi litt overvektige på vekten, men vi ser "vanlige" ut det er fordi vi har arvet en del muskelmasse, muskelform eller hva jeg nå skal kalle det. Vi har en sterk kropp alle sammen.

Og når man er ung er det faktisk ekstremt flaut å ha overarmer med muskler, når man helst vil se spinkel og yndig ut. Og om vi skulle bli litt overvektige, så ser det fortsatt ut som om vi har muskler (vanskelig å forklare). Rett og slett fordi vi genetisk er bygget på den måten.

I eldre alder fikk jeg vite at kroppen var perfekt til å bygge seg opp innen fitness. Så ergo tror jeg at det ligger en del genetikk hos mange av de bildene du har her. Fitnesdamer ser for meg bare helt blæh ut, så det ble aldri aktuelt.

Det å få ned fettprosenten og definere muskler på mage og slike ting, kan de fleste gjøre. Men hvis man har anlegg for fett på eksempelvis mage, så er det litt vanskeligere. Derfor kan nok ikke alle bli seende slik ut.

Endret av nettvenninnen
Skrevet

Takk for svar!

Jeg ønsker meg som nevnt i start innlegget den trente versjonen av dette.

Aner bare ikke hvordan gå frem.... Kondisjon skjønner jeg har mye og si, men... Noe styrke må man vel ha?

Jeg ser jo at *Maja* har den kanonkroppen av bare jogging. Jeg kan nesten ikke tro det...

Samme med ei anna her inne som har den kroppen av bare yoga.

Jeg synes det høres rart ut, men stemmer det så må man vel bare prøve selv og se hva man kommer "ut igjen som"...

Skrevet

Takk for svar!

Aner bare ikke hvordan gå frem.... Kondisjon skjønner jeg har mye og si, men... Noe styrke må man vel ha?

Du trener jo styrke ved å løpe...hele kroppen jobber, ikke bare beina. Det kommer jo an på hvordan du vil forme kroppen din...jeg ville ha "lange, slanke" muskler som en får ved løping. Og definasjonen du ser på magen min kommer av lav fettprosent, ikke "bulking" som ved styrke. Du må rett og slett finne en treningsform som passer deg og som du trives med...jogging er et herk å starte med, er vel ingen som LIKER det i starten(ikke jeg iallefall), men når du kommer inn i det er det digg synes jeg...Jeg ser jo at *Maja* har den kanonkroppen av bare jogging. Jeg kan nesten ikke tro det...

Jeg synes det høres rart ut, men stemmer det så må man vel bare prøve selv og se hva man kommer "ut igjen som"...

Skrevet

Takk for svar!

Jeg ser jo at *Maja* har den kanonkroppen av bare jogging. Jeg kan nesten ikke tro det...

Hver sin smak, kirurg og solarium...

Skrevet

Så hyggelig du var da... :riste:

Morsomt hvordan noen mennesker må snakke ned om andre for å føle seg bedre...og brunfargen der er slik jeg ser ut...så aner jeg rasisme også? :nei:

• Liker 5
Skrevet

Så hyggelig du var da... :riste:

Morsomt hvordan noen mennesker må snakke ned om andre for å føle seg bedre...og brunfargen der er slik jeg ser ut...så aner jeg rasisme også? :nei:

Vanskelig å se din genetiske opprinnelse når ditt ansikt ikke vises. Jeg er mye rart, men rasist er jeg ikke!

• Liker 1
Skrevet

Har du spurt Natalie om det er greit at du legger ut bilder av henne her inne?

Skrevet

Vanskelig å se din genetiske opprinnelse når ditt ansikt ikke vises. Jeg er mye rart, men rasist er jeg ikke!

Vel kanskje noen burde tenke seg om 2 ganger før de slenger ut sure oppstøt?

• Liker 3
Skrevet

Vel kanskje noen burde tenke seg om 2 ganger før de slenger ut sure oppstøt?

Du mener reflekterende og tankevekkende bemerkninger.

Skrevet (endret)

Tankevekkende og reflekterende? Hmmm...

Ok...alle har forskjellige smak angående kropp

Kirurg? Hva har det med saken å gjøre? Magemusklene mine kommer av hard trening...

Solarium; Vel den har vi allerede dekket...please enlighten me om det som var "Tankevekkende og reflekterende" ved det du skrev...

Endret av *Maja*
  • Liker 3
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Nei, det var nok sure oppstøt du slengte ut av deg.

• Liker 4
Skrevet

Vel, du får en optisk illusjon om mer "henslengt" muskuløs figur av svømming enn av styrkeløft, men det kan jo være pga skuldrene blir bredere av førstnevnte og at de dermed forbedrer kroppskomposisjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...