AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Hvis jeg har en venn på listen og vi ikke har noen felles venner, kan andre på min liste se når jeg skriver på dens status?
nusseliten Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Hvis jeg har en venn på listen og vi ikke har noen felles venner, kan andre på min liste se når jeg skriver på dens status? Det kommer ann på hva slags innstillinger du har på face. 1
Jade Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 (endret) Hvis hun deler statusen sin med venner av venner eller alle/public, så kan dine venner se på sin newsfeed hva du har kommentert der. Hvis statusen kun er delt med hennes venner er du "trygg". Ihvertfall til hun endrer på innstillingene eller blir venn med dine venner eller hvis noen sladrer til vennene dine om hva du har skrevet. Hvis noen av dine venner blir tagget kan de også se det. edit: skrivefeil Endret 1. september 2011 av Jade
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Hvis hun deler statusen sin med venner av venner eller alle/public, så kan dine venner se på sin newsfeed hva du har kommentert der. Hvis statusen kun er felt med hennes venner er du "trygg". Ihvertfall til hun endrer på innstillingene eller blir venn med dine venner eller hvis noen sladrer til vennene dine om hva du har skrevet. Hvis noen av dine venner blir tagget kan de også se det. Ok, så det er ikke så mye jeg kan gjøre med det da sikkert? Jeg fant ikke noen innstillinger som kunne endre på det. Jeg skrev noe på hennes vegg, men det kom ikke fram på newsfeeden, så da kan jeg gå ut i fra at hun ikke deler med venners venner? Med andre ord, om hun hadde delt med alle/venners venner så hadde det kommet opp i newsfeeden? (Kom bare opp på min vegg) TS
Jade Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 Det er ikke så lett å vite. Når du skriver på andres vegger, har du ikke kontroll på hvem som ser det. Det har du ikke uansett. Så lenge du skriver ting på web, kan ting skje og hvem som helst kan se det. Skriver du noe privat, hold det heller for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Det er ikke så lett å vite. Når du skriver på andres vegger, har du ikke kontroll på hvem som ser det. Det har du ikke uansett. Så lenge du skriver ting på web, kan ting skje og hvem som helst kan se det. Skriver du noe privat, hold det heller for deg selv. Ok, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå