Gå til innhold

Når er det lite folk på treningssenteret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette avhenger fra sted til sted, men hva er deres erfaringer. Min erfaring er at det er minst folk før 14, men har kun tid til å trene da en gang i uken. Så når blir det roligere utover kvelden? Og hvordan er det i helgene? Trener i Oslo.

Skrevet

Der jeg trener er det lite folk fredag og lørdags kveld og lørdag og søndags morgen (før 12). Mandags kveld er den kvelden med mest folk.

Skrevet

Lørdag ettermiddag er det lite folk, det er iallefall min erfaring.

Skrevet

Da jeg bodde i Oslo var det vel egentlig stappfullt fra ca 14-15 (skole-/jobbslutt) og ut kvelden. Med unntakk av fredag og lørdag kveld, samt tidlig på morgenen i helgene.

Skrevet (endret)

Vet dette avhenger fra sted til sted, men hva er deres erfaringer. Min erfaring er at det er minst folk før 14, men har kun tid til å trene da en gang i uken. Så når blir det roligere utover kvelden? Og hvordan er det i helgene? Trener i Oslo.

Tror egentlig ikke det avhenger så mye av hvilke steder det trenes på men generelt hvilken tid på året og om det er før eller etter arbeidstid. Før klokka 14 så er jo folk fortsatt i arbeid og da er det vel også ganske logisk at det ikke er mange på trening bort sett fra pensjonistene og de som jobber turnus.

På denne tiden av året er det generelt lite folk da det er lenge til kroppene skal vises igjen i all offentlighet. Januar er det størst pågang pga nyttårsforsettelser og Juleskinka som skal vekk, men flesteparten av denne gruppen faller bort etter en måned pga mangel på motivasjon og mental styrke. Noen av disse kommer tilbake i april/mai for et siste desperat forsøk på enten bli slankere eller få større muskler til sommeren.

Endret av baltazar
Skrevet

Etter 22 på kvelden.

Mitt lokale treningssenter er åpent 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Svært stille der sent om kvelden, og på natten.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Der jeg trente før sommeren var det lite folk mellom kl 7 og kl 12 på hverdager. Lørdagskvelden (åpent til 23 hver dag) var det også rolig :)

Skrevet

Minst folk på formiddagen, definitivt. Har ikke vært der sent, men etter 20 tenker jeg det roer seg. I helgene er det alltid mye folk der jeg trener.

Skrevet

Det sier jeg ikke, det er hemmelig. :nigo:

:fnise:

Erfaringsmessig er det stappfullt rett etter jobbtid (fra ca kl 16 og utover), lite på formiddagen og sent på kvelden der jeg trener. Jeg trener gjerne den siste timen senteret "mitt" er åpent, da er jeg ofte mutters alene på slutten. :ler: Men da jeg bodde i Oslo og trente fast på treningssentre i sentrum, var det i grunnen ganske fullt helt inntil stengetid også.

Gjest fireflies
Skrevet

Etter 22 på kvelden.

Mitt lokale treningssenter er åpent 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Svært stille der sent om kvelden, og på natten.

Hæ? Døgnåpent?

Gjest fireflies
Skrevet

Fantastisk! Jeg er jo mer våken på natta enn på dagen :hoppendeglad:

Skrevet

Etter 22 på kvelden.

Hvor trener du? :D

Skrevet

Hæ? Døgnåpent?

Hvor trener du? :D

Fitness24Seven, som linket til ovenfor. Genialt!

Skrevet

Her er i byen er det også to treningssenter som har døgnåpent :) genialt!

• 2 uker senere...
Annonse
Skrevet

Her er det mye folk ved 9-10 tiden, så blir det roligere, ved 14 tiden bir det mer igjen for da er ungdomsskolen ferdige.. Også mellom 17-20 er ALLE der. I og med at jeg jobber skift så holder jeg meg til mellom 10-14, og etter 19.

I helgene er det nesten alltid lite folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...