Gjest raggeuuu Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Heihei allesammen Vi driver med en unersøkelse og lurer på hva deres hverdagsproblemer er fornoe? Vennligst svar
Hedda-78 Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Med tanke på barna, da, mener du? - at treåringen ikke sover hele natta - at ettåringen er glad i å klatre, men det er jo farlig hvis han faller ned - at vi foreldrene ikke kan prate en hel samtale sammen uten å bli avbrutt - konstant rotete hus Hva er du ute etter, egentlig?
Gjest Barbro Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Heihei allesammen Vi driver med en unersøkelse og lurer på hva deres hverdagsproblemer er fornoe? Vennligst svar artig
Sophie-Ann Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Det må være å sjonglere aktiviteter som havner rett etter jobb med middag og leggerutiner. Veldig hektisk den dagen....
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 Å få kommet meg fra jobb tidlig nok til at jeg rekker å ta bussen og hente snuppa i barnehage før den stenger - uten å skulke en halvtime på jobben hver dag.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 [quote name='raggeuuu' timestamp='1314877740' post='9661765' Vi driver med en unersøkelse og lurer på hva deres hverdagsproblemer er fornoe? Vennligst svar 1
Gjest NerdMedSverd Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 Jeg klarer aldri å sjonglere med fire baller. Sjonglere med tre går helt fint, klarer det til og med samtidig som jeg støvsuger, lager middag etc (en gang klarte jeg det faktisk samtidig som jeg tok en joggetur på bortimot en km). Ellers er det utrolig frustrerende når lillemann sutter på omslaget til bøkene her i huset!
Phaedra Skrevet 1. september 2011 #10 Skrevet 1. september 2011 Iht. reglene våre er det ikke lov til å drive med: * Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter osv. Å bruke forumet til hjelp for å finne kilder og liknende er ok. Phaedra,mod
Anbefalte innlegg