humlen3 Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Noen som har bestilt produkter fra ELF? Kvalitet? Fornøyd? http://eyeslipsface.no/ Synes nesten det er for billig til å være sant, sammenliknet med produkter i butikkene her i Norge :gjeiper:
Tropic Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Har bestilt masse derfra. Det jeg kan anbefale er: Negelakk, alt av lipgloss og sminkekostene. Øyenskyggen er så som så, den er bra, bedre enn HM, men er ikke mac kvalitet, men bruker mye av det jeg da det er bra nok. Har prøvd masse, så om det er et spesielt produkt du lurer på, så bare spør, kanskje jeg kan svare
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Har bestilt masse derfra. Ehhhh. Hallo?????
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Noe der er bra, noe der er dårlig. De generelt beste produktene er fra mineral- og studiokolleksjonen. Kvaliteten på produktene er generelt veldig god, det er først og fremst kvaliteten på innpakningen og etuiene som er billig og dårlig. Div. produkter jeg er ekstra fornøyd med: - En del av kostene - Primeren, både for ansikt og øyenlokk (sistnevnte er fra den billigste/ordinære kolleksjonen) - Mange av blushene - Neglelakk - Mineral booster - Cream eyeliner - Mineralleppestiftene! Herregud, som jeg elsker de - Shine eraser sheets
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 Ehhhh. Hallo????? Hva i alle dager er problemet ditt da?
FantasDick Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 Har ikke kjøpt noe jeg har vært misfornøyd med, men det jeg har vært veldig fornøyd med er; - Mineral skyggeprimer - Neglelakker - Løsvipper - Studiokoster Er også relativt fornøyd med en skyggepalett (party), men skyggene glitrer litt for mye, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Prisen gjenspeiler kvaliteten desverre.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #9 Skrevet 1. september 2011 Prisen gjenspeiler kvaliteten desverre. Hva har du prøvd som du var misfornøyd med?
smalls Skrevet 1. september 2011 #10 Skrevet 1. september 2011 Jeg er veldig fornøyd med neglelakkene fra ELF
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #11 Skrevet 1. september 2011 Jeg har prøvd endel fra merket, og er mest fornøyd med neglelakk, kremøyenskygger, øyeprimer, matte leppefarge, lipgloss med spf 15.. Synes egentlig kostene er litt bleh. Likte de i begynnelsen men ikke nå. Kun øyerelaterte koster jeg har prøvd. Pudderskygger og ansiktprodukter har jeg unngått med vilje.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 Neglelakkene er bra, som flere nevner her
Kløftfrid Skrevet 2. september 2011 #13 Skrevet 2. september 2011 Leppeprodukta, neglelakkane og den krukka med eyeliner! Fantastisk!
HedvigR Skrevet 2. september 2011 #14 Skrevet 2. september 2011 Både cream eyelineren og den flytende synes jeg er helt fantastiske!! Er ganske så fornøyd med mineraløyenskyggene deres, og blushene deres fra Studio Line.
Banan Skrevet 2. september 2011 #15 Skrevet 2. september 2011 Har bestilt mye der i fra som jeg er godt fornøyd med For noen dager siden fikk jeg bla. mascaraen fra mineral-serien. Angrer på at jeg ikke har prøvd den tidligere, for den likte jeg kjempe godt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå