AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Måtte nesten krangle litt med sambo, siden han først ikke kunne se streken, men etter vært så han den Kan jeg da være gravid men en veldig veldig svak strek ? Sist gang jeg gikk gravid, så kunne man verken se det på blodpbøve eller vanlig test før i uke 8!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Måtte nesten krangle litt med sambo, siden han først ikke kunne se streken, men etter vært så han den Kan jeg da være gravid men en veldig veldig svak strek ? Sist gang jeg gikk gravid, så kunne man verken se det på blodpbøve eller vanlig test før i uke 8! Ja, det kan være. Legg ut bilde da så vi får vurdere! :D
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Jeg får ikke lasta opp! skal ta en ny om 2dager, så da kan jeg si hvordan den er Håpe håpe Kryss fingrene for meg!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Hei TS, Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg skulle hatt mensen i går, og den har ikke kommet i dag heller! Ikke har jeg menssmerter heller.. Bare noen svake menssmerter for to dager siden som ga seg. Ellers har jeg fått positivt resultat på test flere ganger før men blødd det ut naturlig fordi det ikke festa seg (medisinsk abort?) Dette var forrige måned. Så det kan være at mensen rett og slett er forsinka denne gangen..:S MEN jeg har fått en SVAK SVAK positiv test, som jeg tok i går på selve IKM.. Jeg har vært litt kvalm de siste dagene, kasta nesten opp et par ganger på bussen hjem sist uke..Har hatt en del kravings men har ellers spist det jeg ville, og tilogmed drukket et lite shot baileys.. Fordi jeg fikk negativ test tre dager før IKM,og var så deppa.. Jeg vet ikke om jeg skal tørre å tro at jeg kan være gravid..Men det hadde vært fantastisk!!!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Krysser fingrene at det er spire som har satt seg fast hos deg Jeg har fortsatt ikke kasta testen, og det er to streker Skal ta en ny på mandag TS
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 TS, hvordan gikk det? Fikk også en kjeeeeempe svak strek i går kveld....
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Åh, meg over som skrev. Husk å si når du har tatt testen!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Krysser fingrene at det er spire som har satt seg fast hos deg Jeg har fortsatt ikke kasta testen, og det er to streker Skal ta en ny på mandag TS Synes dette er litt nervepirrende jeg altså. Når skulle du hatt mensen?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Da er vi tre her med svake streker. =P Jeg tørr nesten ikke tenke på at jeg kan være gravid siden jeg har blødd ut alle de andre gangene..
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Ts. Er 2 uker siden jeg skulle ha hatt den, men før det så blødde jeg i 3 uker pga slag i magen! Men igjen, kanskje jeg spontanaborterte ??:/ Har også alle tegnene. *håpehåpe * Er svært sjeldent det er postivit å det viser seg at det ikke er noe der.. Så krysser fingrene for alle oss Må få høre hvordan det gikk med dere på test nr 2 også Skal ta en ny imorgen tilig (klarer ikke og vente)
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 Ts. Er 2 uker siden jeg skulle ha hatt den, men før det så blødde jeg i 3 uker pga slag i magen! Men igjen, kanskje jeg spontanaborterte ??:/ Har også alle tegnene. *håpehåpe * Er svært sjeldent det er postivit å det viser seg at det ikke er noe der.. Så krysser fingrene for alle oss Må få høre hvordan det gikk med dere på test nr 2 også Skal ta en ny imorgen tilig (klarer ikke og vente) I dag har jeg gått å kjent litt på noe som ligner menssmerter, men nå er de helt borte igjen..fortsatt ingen mens Testen jeg tok på lørdag var veldig svak positiv. Om jeg tar en ny test i morgen, så vil den vel ikke være særlig mye sterkere siden de gradvis blir mer og mer tydelige? Kansje jeg burde vente et par dager til?
Trolljenta79 Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Jeg hadde svak svak positiv med CB å den ble sterkere når jeg venta noen dager å tok ny. Det er ei nydelig stor jente nå Krysser for at det er spirer som klorer seg fast i 9 mnd jenter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 TS, hvordan gikk det? Fikk også en kjeeeeempe svak strek i går kveld.... Jeg som skrev dette. Angrer på at jeg ikke dro å kjøpte en til graviditetstest i går når apoteket var åpent! Er så nyskjerrig om det var en så kalt skyggestrek, eller om det faktisk var en positiv test... Jeg bestilte i sta fra billigetester, så håper den kommer fortest mulig! Bor på en liten plass, så er ikke noe særlig å gå på apoteket å kjøpe tester. Har hørt at eggløsningstester bruker gi positivt eller nesten positivt utslag ved graviditet, så måtte bare teste. Den viste ganske sterkt positivt, men ikke sterkere enn kontrollstreken. Hadde eggløsning for litt over en uke siden... Blæh, jeg holder på å gjøre meg selv gal av nyskjerrighet her. Måtte bare få det ut til noen! Har ikke nevnt noe om det til gubben..Holder det for meg selv til jeg vet sikkert. Huffa meg. Nå drar jeg å trener så jeg får noe annet å tenke på. Krysser fingrene for dere andre! Pia
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #14 Skrevet 4. september 2011 Min mann vet det, å han sa at han håpet det var noe der! selv om vi hadde bestemt oss for og vente.. Så jeg ble bare mere gira, men selvfølgelig negativ i dag ååååå!! Men jeg skal ta en til,siden det ikke ble morgenurin.. kan jo hende at det er så tidlig at det MÅ være morgenurin. TR er jo ikke her, så det må vel være ett litt bra tegn ??
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 Det er godt han håpet det Det er nok et godt tegn, håper jeg! Mensen min skulle vært her fredagen... Kjenner ikke et eneste tegn til at den er på tur. Hmm... Pia
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #16 Skrevet 4. september 2011 Det er godt han håpet det Det er nok et godt tegn, håper jeg! Mensen min skulle vært her fredagen... Kjenner ikke et eneste tegn til at den er på tur. Hmm... Pia Hei Jeg er ikke TS, men en annen med svak positiv test! Så spennende Pia. Jeg skulle hatt min på lørdag. jeg har hatt svake menssmerter som kommer og går..pluss noe kvalme og veldig god matlyst. Jeg fikk en svak positiv test på fredag, men det har jeg fått før med mensen rett etter. Har blødd ut alle gangene før siden vi begynte å prøve i mai, så dette er veldig spennende..prøver å tenke minst mulig på det da, me ndet er vanskelig altså. Nå har jeg kjøpt folat /gravid vitaminer på apotek..Mon tro om dette har gjort utslaget..Før har jeg bare tatt den b vitamin folat pakken man får kjøpt på dagligvarebutikkene. -Marie
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 Hei Jeg er ikke TS, men en annen med svak positiv test! Så spennende Pia. Jeg skulle hatt min på lørdag. jeg har hatt svake menssmerter som kommer og går..pluss noe kvalme og veldig god matlyst. Jeg fikk en svak positiv test på fredag, men det har jeg fått før med mensen rett etter. Har blødd ut alle gangene før siden vi begynte å prøve i mai, så dette er veldig spennende..prøver å tenke minst mulig på det da, me ndet er vanskelig altså. Nå har jeg kjøpt folat /gravid vitaminer på apotek..Mon tro om dette har gjort utslaget..Før har jeg bare tatt den b vitamin folat pakken man får kjøpt på dagligvarebutikkene. -Marie Jeg er heller ikke TS! Folat skal vist nok være veldig bra å bruke i mens en prøver å bli gravid, men jeg tror ikke det har så mye å si for fruktbarheten..? Det er vel for å forebygge sykdommer osv... Vi er egentlig ikke prøvere, så er ikke helt inne på dette! Men vi har sluttet med prevansjon, i hovedsak fordi jeg har gått på hormonprevansjon i mange år. Å det er vel egentlig neppe sunt. Om vi blir gravide er det jo bare fint, men vi har ikke gått inn for å prøve. Satser på at tante Rød holder seg unna! Økt matlyst har jeg også hatt, samtidig som jeg ikke vil ha noe. I tilegg har jeg fått veldig lett vondt i magen. Krysser fingrene! Pia
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #18 Skrevet 5. september 2011 Marie her igjen. I dag har jeg turt meg til å kjøpe en bitte lita hvit lue.... Måtte nesten sloss mot tårene når jeg stod der og kjøpte et lite babyplagg, til mitt barn, (???) noe sånt har jeg aldri gjort før. Det var merkelig. hehehe. Sambo skal få denne lua når jeg endelig får en tydelig nok positiv test. Synes dere det var en god ide...? Er jo fortsatt en viss fare for SA så klart..Er det dumt å kjøpe noe? :/ Jeg sjekket igjen testen jeg tok i går, og jeg synes den er sterkere enn den jeg tok på fredag, men ikke veldig mye sterkere.. Er litt kvalm og sånn merkelig trett ellers, og blir veldig raskt sulten.. Drikker ca tre kopper te hver dag, vet det ikke er bra mtp koffein, men jeg er så sabla sår i halsen. KAnsje jeg skal holde meg til varmt vann og evt sitron eller noe?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #19 Skrevet 5. september 2011 TS. ÅÅ, det synes jeg var søtt Håper spiren sitter Skal kjøpe med flere tester, men noen som har erfaring fra billitester ?? Blir helt babysyk jeg nå Har barn fra før, men hun er ikke baby lengre, men en stor jente som hun selv sier
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #20 Skrevet 5. september 2011 TS. ÅÅ, det synes jeg var søtt Håper spiren sitter Skal kjøpe med flere tester, men noen som har erfaring fra billitester ?? Blir helt babysyk jeg nå Har barn fra før, men hun er ikke baby lengre, men en stor jente som hun selv sier Marie her. Billigtestene kommer raskt i posten og funker! Jeg tok en titt til på de to testene jeg har tatt, den ene er svaaaakt positiv, den jeg tok i går er også svak, men den har liksom en "tjukkere" linje.. Tror jeg gir meg med tester nå, men skal ta en på fredag Om jeg klarer å vente da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå