AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Jeg skal på sminkekurs hos MAC i neste uke, gleder meg! Noen som har vært på det før? Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Jeg skal på sminkekurs hos MAC i neste uke, gleder meg! Noen som har vært på det før? Erfaringer? Har ikke vært på det, men skulle gjerne vært på det? Hvor i landet? Pris? Hvordan fikk du høre om det og hvordan meldte du deg på?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Tror de har det i alle MAC-butikker Bare gå innom og hør med de. Koster 450 kr, men du får det i produkter. Ganske genialt
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Takk for svar. Det skal jeg gjøre!
Eske Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 Ah, så MAC kjører også det konseptet? Så lurt! Jeg skal på et sånt et hos Make Up Store i løpet av høsten, og gleder meg veldig. Der er riktignok prisen 500, men man får alt i produkter der også.
Jade Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Det høres gøy ut. Er det samling med flere? Eller er det som på MUS at man avtaler time og blir sminket (alene).
Jade Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Hørtes veldig fristende ut. Håper noen deler erfaringene sine her snart
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Hørtes veldig fristende ut. Håper noen deler erfaringene sine her snart trodde ikke mac hadde dette jeg.bare make up store? hvilken mac er dette..hvor i landet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå