AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Plutselig så har jeg fått lyst til å spille håndball igjen, men jeg var barn sist jeg spilte og starter derfor egentlig fra scratch siden det er 13-14 år siden! Synes det var gøy når jeg var lita, men kan jo forsåvidt ikke vite om det kommer til å falle i smak hvis jeg prøver meg igjen. Er det noen som har begynt med håndball (igjen) i voksen alder og vil dele sin erfaring? Har funnet et lokalt lag som spiller i 4. divisjon og trener 1 gang i uka. Uten å vite for sikkert, så høres det veldig overkommelig ut. Er det noen som har mer peiling som vet om dette kan være et ok sted å starte for en "nybegynner"? Det er også utenfor min komfortsone å dukke opp på trening med en gjeng jenter som kjenner hverandre fra før. Jeg er innflytter og kjenner veldig få her fra før. I tillegg så er ikke folk på stedet jeg har flyttet til kjent for å være spesielt åpne og inkluderende, så det har vist seg vanskelig å bli kjent med folk. Å bli med på et lag kan være en god måte å bli kjent med folk på, eller en skuffelse fordi man ikke blir inkludert selv om man dukker opp og byr på seg selv. Man vet vel ikke før man prøver. Vil gjerne høres andres erfaringer, og hører gjerne fra noen som spiller håndball i de lavere divisjoner om hvordan nivået er osv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå