Gå til innhold

Begynne med håndball i voksen alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig så har jeg fått lyst til å spille håndball igjen, men jeg var barn sist jeg spilte og starter derfor egentlig fra scratch siden det er 13-14 år siden!

Synes det var gøy når jeg var lita, men kan jo forsåvidt ikke vite om det kommer til å falle i smak hvis jeg prøver meg igjen.

Er det noen som har begynt med håndball (igjen) i voksen alder og vil dele sin erfaring?

Har funnet et lokalt lag som spiller i 4. divisjon og trener 1 gang i uka. Uten å vite for sikkert, så høres det veldig overkommelig ut.

Er det noen som har mer peiling som vet om dette kan være et ok sted å starte for en "nybegynner"?

Det er også utenfor min komfortsone å dukke opp på trening med en gjeng jenter som kjenner hverandre fra før.

Jeg er innflytter og kjenner veldig få her fra før. I tillegg så er ikke folk på stedet jeg har flyttet til kjent for å være spesielt åpne og inkluderende, så det har vist seg vanskelig å bli kjent med folk.

Å bli med på et lag kan være en god måte å bli kjent med folk på, eller en skuffelse fordi man ikke blir inkludert selv om man dukker opp og byr på seg selv. Man vet vel ikke før man prøver. :vetikke:

Vil gjerne høres andres erfaringer, og hører gjerne fra noen som spiller håndball i de lavere divisjoner om hvordan nivået er osv! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...