Gå til innhold

hvordan få han "hooked"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja skriver mye med en fyr. har skrevet masse masse masse i perioder. vi har bare skrevet i en uke. men har skrevet enormy masse i løpet av den tiden. men han vil gjerne skrive om sex.. han liker å sende bilder av seg selv, han vil gjerne jeg skal sende tilbake. men når jeg spør om en date, da sier han at han ikke er dating typen.. men film og taco er bedre... men han klarer ikke si når, han sier bare... vi får se! hallo!!!gode råd.. hvordan gå han på kroken da som det heter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja skriver mye med en fyr. har skrevet masse masse masse i perioder. vi har bare skrevet i en uke. men har skrevet enormy masse i løpet av den tiden. men han vil gjerne skrive om sex.. han liker å sende bilder av seg selv, han vil gjerne jeg skal sende tilbake. men når jeg spør om en date, da sier han at han ikke er dating typen.. men film og taco er bedre... men han klarer ikke si når, han sier bare... vi får se! hallo!!!gode råd.. hvordan gå han på kroken da som det heter....

Send et bilde tilbake som ikke avslører så altfor mye, så skal du se at han blir gira på å møte deg ;) Hold tilbake litt. Men det kommer jo an på hva du vil med dette da. Om du også helst vil bare holde deg til sex eller om du vil møtes, bli ordentlig kjent og kanskje et fremtidig forhold. Er han BARE interessert i sex og du interessert i noe mer, så ville jeg holdt meg unna - før jeg ble altfor betatt og det ville endt opp med at jeg ble såret.

Skrevet

Sikker på at han er singel?

Veldig typisk for idioter at de er opptatt av sex, ikke vil møtes ute.

Nettet er fult av idioter. Jeg har nesten blitt lurt noen ganger, har altid klart å styre unna, og nå kjenner jeg lusa på gangen.

• Liker 4
Skrevet

Sikker på at han er singel?

Veldig typisk for idioter at de er opptatt av sex, ikke vil møtes ute.

Nettet er fult av idioter. Jeg har nesten blitt lurt noen ganger, har altid klart å styre unna, og nå kjenner jeg lusa på gangen.

Den der har jeg også opplevd.

Skrevet

takk. har in fact spurt han... gjorde det i stad. han ville at vi skulle begynne helt rolig og se hva som skjer. han visste ikke om han var klar for noe forhold. noe som passer meg bra... skal sende et halv kinky bilde... he he.. føler meg bad :-)

Skrevet

akkurat det at jeg har truffet han før.. på fest. han er en god venn av en kamerat av meg. så jeg vet mye om han alt... så han er singel.. spm er bare om han vil forbli singel...

Skrevet

Dropp denne fyren snarest.

Ingen som sier "vi får se" er seriøse.

• Liker 3
Skrevet

takk takk. har snakket med fyren... han syntes bare vi skal starte sakte. starte med taco og film. dra på turer i skogen osv... ganske godt svar. han vil ikke binde seg akkurat nå over meldinger... ser den...

Skrevet

Ikke ha sex med fyren med det første iallefall. Da finner du kjapt ut hva han egentlig mener og er ute etter...

• Liker 3
Skrevet

ja.. takk. det var tanken. tenkte å invitere han på taco... så evnt en fiske tur. vi er begge unge og glade i friluft.. så får nå se da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...