Gå til innhold

Strapon...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer på om det er jenter/kvinner her inne som har noe erfaring med strapon? Dvs i forhold til å knulle mannen/typen sin med en strap on dildo.

Har surfet litt på nettet ifh til dette emnet, og det virker som om kvinnene da skal være den dominante parten? Jeg kunne godt tenkt meg å teste ut strap on, men er ikke av den underdanige typen...heller tvert i mot.

Om noen lurer...jeg er mann, og gift. Ønsker å prøve ut nye ting i forholdet vårt.

Ha en fin dag folkens :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint ann å ha sex som likestilte partnere når kvinnen bruker strap on. Men så klart, noen menn kan føle seg underdanig når kvinnen står med en strap on og kjører den opp i hans anus.

Strap on kan være kjempemoro! Bare husk å bruke lang tid og mye glidemiddel.

Skrevet

Det går fint ann å ha sex som likestilte partnere når kvinnen bruker strap on. Men så klart, noen menn kan føle seg underdanig når kvinnen står med en strap on og kjører den opp i hans anus.

Strap on kan være kjempemoro! Bare husk å bruke lang tid og mye glidemiddel.

Ønsker å prøve det meste en gang. Men heldigvis er folk forskjellig. Her går min grense.

Skrevet

Synes det høres deilig ut å bli tatt med en strapon! Har så langt bare prøvd med en butplug når vi har kost oss, men strapon står på ønskelisten her og ;-)

Skrevet

Jeg elsker å slikke/rimme typen min før jeg knuller han med strapon ;-)

Skrevet

Har ingen erfaring med det ennå, men har veldig lyst til å kjøpe en så jeg kan bruke den på jenta mi, for så å kunne ha hendene fri til andre ting, hehe!

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å prøve strapon på samboeren min, men han er ikke helt med på det enda. Lever fortsatt i håpet!

Skrevet
når kvinnen står med en strap on og kjører den opp i hans anus.

Burde vært obligatorisk for "anal mafiaen" her inne før de fikk uttale seg.

Forøvrig har jeg ingen ting annet nyttig å tilføre denne tråden. :regn:

• Liker 2
Gjest jeansgutt21
Skrevet

Synes det høres deilig ut å bli tatt med en strapon! Har så langt bare prøvd med en butplug når vi har kost oss, men strapon står på ønskelisten her og ;-)

Du burde absolutt prøve ut det, jeg har både hatt jentekjærester og en guttekjæreste og elsker å bli tatt analt:) Siste jentekjæresten jeg hadde, pulte meg nesten alltid med strap on avslutningsvis når jeg var klar for den store orgasmen! dette gir meg også de aller sterkeste å lengste orgasmene og jeg har ikke mye stemme igjen, etter en slik omgang:) Det er nesten minst like godt som når en gutt tar meg:)

Skrevet

Har et par venninner som har gjort det med eksene sine. Det viktigste jeg har innsett i slike situasjoner, er en åpen og klar kommunikasjon med kvinnen.

For å si det slik, når det har vært sexnekt/kun en gang annenhver måned fra mannens side, før han plutselig slenger en strapon på senga = ikke en god løsning!

Skrevet

Har aldri tenkt tanken på å gjøre det med en mann :sukk: . Men jeg har fantasert om å gjøre det sammen en annen jente. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...