Gå til innhold

Sjekke opp gutter på treningssenteret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener på et treningssenter med mange folk på min alder (studenter). Er jo mange gutter der, og de kikker jo (det gjør de sikkert med alle jenter men :fnise: )

Jeg er egentlig ganske sjenert av meg og hadde nok dødd av skrekk dersom en kom bort og snakket, men tanken er litt spennende :gjeiper:

Noen som har gjort det? Hvordan i så fall?

Kommer neppe til å tørre gå bort og begynne å snakke helt uten videre, men trikset er kanskje å våge å ha litt øyenkontakt, se litt åpen ut og sånn. Har et ganske bra utseende og er godt trent, men er fryktelig sjenert :sjenert:

Trener ofte med frivekter, så er i "gutteavdelingen" som det eneste hunnkjønn noen ganger...

Noen innspill? :jepp: Eller advarsler :lur:

Hvis det er noen gutter her: Hadde du likt det eller hadde det bare blitt kleint?

Finnes det i det hele tatt noen som "treffes" på treningssenter eller er det bare sånn som skjer i såpeserier? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok blitt satt ut siden jeg er meget sjenert selv men hadde likte det :) Ville satset på det jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Er jo der for å trene, men alle de smekre veltrente jentene er det uhmmm vanskelig å unngå helt å legge merke til. Host.

Det beste er å gå bort og snakke med dem. Det er ikke mulig at det blir kleint. Bra utseende veltrent dame i mannsdominert idrett som vil være sosial kleint? Skjerpings, du vet bedre! :)

Sjenert, hmmm. Gutta har helt sikkert lagt merke til deg og er nysgjerrig på deg. Garantert. De er bare redde for at det skal bli kleint siden du sikkert for lengst er lei av klengete håpløse forsøk. Oppmuntr dem. Smugkikke og bli ferska sier kom og snakk med meg. Eller finn det du behersker minst og si irritert ut i lufta at den her øvelsen får du faenmeg aldri til riktig. Det er lettere for dem å snakke dersom de kan hjelpe, eller bare svare ikke jeg heller. Si noe mens du venter på en vekt eller benk eller apparat eller du kan leke utålmodig mens de sliter med siste sett. Tromme med foten eller noe teatralsk mens du smiler. Du vil fortelle dem at hey, jeg kommer ikke til å hugge til om du sier hei.

Eller sjokkløsningen. Velg et bytte du har hatt litt kontakt med og ligg i bakhold på vei til garderoben. Sleng han opp mot veggen og grabb et skikkelig kyss. Så sier du at når de gjelder dating er det kun tradisjonelle kjønnsroller som gjelder så her er det han som må ta inititivet og så går du. Mulig det ikke blir dere, men han kommer i hvert fall til å huske deg resten av livet.

Jeg hadde aldri turt.

Viktig. Du har ikke lyst til å være sjenert for alltid, så begynn å øve i dag. Uansett hva du gjør.

• Liker 4
Skrevet

hehe:) morsom du. Jeg skjønner ikke hvordan man skal sjekke opp jenter/gutter når man trener og svetter som bare det, og vanligvis rød som en tomat. Treningsentret er ikke noe date sted for meg ihvertfall

Skrevet

Da vet jeg i hvert fall hvordan du ser ut når vi har sex :gjeiper: Folk blir svett og rød når de trener, helt normalt. Hadde du sett ut sånn på byen hadde det vært noe annet.

Men joa, jeg hadde nok tenkt at for TS gjelder det å komme seg med på etter trening pilsen og sette inn støtet der. Eller noe annet sosialt studentgreie, mye å ta av. Poenget er hun kan bare ta kontakt uten å være redd for at det blir pinlig. De kjører programmet sitt, men det er jo plass til et ord eller to innimellom likevel og etterpå.

Felles interesse, i form, aktiv, interessert, kan det bli bedre. Selv uten bra utseende. TS kan faktisk se ut som et takras og fortsatt komme ut på topp. Dessuten er det instant alfa-hann i flokken å stikke av med hun ene.

Snu på det. Hvis kjæresten din trente en del på et senter uten deg og det ofte var en veltrent dame der med samme treningsprogram, ville du likt henne?

Gjest fireflies
Skrevet

Det er ingenting som ser så dumt ut som folk som er på sjekkern på SATS....

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det blir dumt om man går for å sjekke... Men ingenting galt om man ser noen man virkelig har lyst til å bli bedre kjent med. Jeg hadde syntes det var helt konge om ei jente kom bort til meg. Jeg er sjenert av meg selv så hadde nok ikke turt det til ei jente på senteret. Kryr av fine jenter der jeg trener.

Når jenter går i tights er det ikke lett å unngå et lite blikk i hvertfall :P Samme gjelder sikkert for jenter som er glad i "store" gutter ;)

Skrevet

Det er ingenting som ser så dumt ut som folk som er på sjekkern på SATS....

Det jeg sier er å ta kontakt og snakke litt innimellom trening, og hvis det er det dummeste du har sett er du skikkelig heldig... :)

Strandløvestil og denslags er ikke bra, det skal jeg være helt enig i. Uten å ha vært på sats og sett det. En dame som kommer på en trening tydelig bare for å egle seg en mann er heller ikke helt min greie, men hver sin lyst.

Men en som av egen interesse trener samme sted eller samme ting og sender noen sosiale signaler er bare positivt. Så skravler man litt og litt løst og fast. Det ender gjerne med "det var hyggelig å prate, men mannen min har hentet barna og de venter med middagen" for meg. Ja så drar hun til sitt og jeg til mitt og vi har hatt en hyggelig trening - vinn vinn for alle parter.

Skrevet

Jeg liker ikke å bli sjekket opp når jeg trener, og ville avvist deg uansett hvordan du ser ut. Da er jeg der for å - trene. Men kom gjerne bort til meg når jeg er på vei ut. Det er bare koselig.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg kjæreste, og er derfor ikke på sjekkeren, men;

Det er jo enkelte menn/gutter som har kikket over lengre tid på trening.

Det begynner med at jeg legger merke til at de ser litt på meg(bare hyggelig), så kommer det smil, så er man på hils(etter en stund), noen snakker man litt med osv.

Blir ikke lange samtalene for min del, men jeg kunne lett dratt det ut lengre og lagt opp til at vi evt skulle ha mer kontakt.

Noen av dem har faktisk vært opptatte de og, men jeg tror bare det er en sånn "du er søt, gjør ingenting å slå av en hyggelig setning uten noe mer" greie.

Jeg har møtt noen av de tilfeldig utenfor trening også(på byen, gylden anledning), og summa summarum så har det vært flere anledning til å ta mer kontakt om jeg ønsket det. Det er gjerne utenfor treningssenteret de har vist tydeligere positiv interesse - og selv om de ikke nødvendigvis er interessert hadde de garantert synes det var helt OK om jeg viste hyggelig initiativ.

Jeg synes iallefall ikke det har vært kleint til nå(bortsett fra med et par smågutter som tydelig sjekker - de blir helt avvist) - de andre normale har jo holdt det til et smil og noen få setninger for å måle stemningen.

Du kan jo gjøre det samme - men velge ut noen du treffer der med jevne mellomrom så det føles naturlig?

Er det en vedkommende du er spesielt opptatt av så får du peile deg litt innpå og se om han overhodet reagerer på smil/lett kontakt. Er de med på en kort samtale takler de et hyggelig kompliment også, de som ikke gidder det holder seg 100% til trening og unngår unødige samtaler.

Skrevet

Skeptisk.

Når svetten renner, musklene verker og man er i sin egen world of hurt - da vil jeg være i fred og ro.

Ville heller møtt på personen utenfor eller i en annen setting og tatt det derifra.

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Mer

Anonymous poster hash: ac911...10c
  • Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har flere ganger blitt bedt ut av guttene på gymmen og synes det er hyggelig. Tar det som en kompliment at de liker meg selv om jeg er rød, svett, sminkeløs og rar på håret.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere ganger blitt bedt ut av guttene på gymmen og synes det er hyggelig. Tar det som en kompliment at de liker meg selv om jeg er rød, svett, sminkeløs og rar på håret.

Serriøst? Spør de deg helt random eller har dere snakket mye sammen før? Hvorfor får ikke jeg den oppmerksomheten???

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Serriøst? Spør de deg helt random eller har dere snakket mye sammen før? Hvorfor får ikke jeg den oppmerksomheten???

Jeg har snakket med dem før. Det er ikke så stor gym der jeg går, så innimellom faller det seg naturlig å slå av en prat. Noen ganger kommer det fram hvilken sivilstatus man har og derfra er det vel kanskje lett vei til å be noen ut?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med dem før. Det er ikke så stor gym der jeg går, så innimellom faller det seg naturlig å slå av en prat. Noen ganger kommer det fram hvilken sivilstatus man har og derfra er det vel kanskje lett vei til å be noen ut?

Skjøner, skjønner. Hvor gammel er du og disse gutta da? Føler ingen gutter på min alder ville gjort noe sånt :/

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du trener jo sikkert ofte med noen av disse guttene (altså at dere tar sett imellom hverandre) Da er det jo lett å begynne å prate.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Skjøner, skjønner. Hvor gammel er du og disse gutta da? Føler ingen gutter på min alder ville gjort noe sånt :/

Jeg har passert 40. Gutta/mennene varierer i alder, fra thirtysomething og oppover.

Skrevet

Ei venninne av meg ga en gang en lapp med nr sitt på til en fyr på treningsstudioet. Etterpå gjemte hun seg i garderoben til hun var helt sikker på at han hadde gått :fnise: Han ringte da, og de hadde noe på gang en stund før de fant ut at de ikke passet som et par.

Skrevet

Ikke noe sjakktrekk å sjekke opp gutter mens du trener synes jeg. For de fleste guttene der/og jentene er jo der for å trene seriøst. Litt irriterende å bryte opp dagens treningsplan pga noen som er desperate etter å få seg kjæreste.

Vent heller til etter treningen. Der jeg trener er også badstuen en fin plass å bli bedre kjent. Badstuen er da både for menn og kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...