AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Greit! Hun har vært singel i 1år nå. Og jeg skjønner det slik (av venninna hennes) at hun ikke har lyst til å ta noe stilling til forhold eller menn for tiden. ..men jeg synes hun er fantastisk og jeg har ikke så lyst til å havne i vennefella hos henne! men jeg kan ikke flørte med henne heller. Hun er absolutt reservert på de områdene der. Jeg har ingen planer om å presse henne inn i et forhold eller flørte med henne. Det går jo ikke uansett! men jeg regner jo med at hun kommer til å bli litt mer klar for noe etterhvert og da vil jeg jo gjerne være interessant for henne.. ikke bare en av kameratene hennes. Sykt. Er det mulig?.....? Hilsen svimmel 26!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Jeg ER der hvor hun er. Ikke tull med det- hun kommer SIKKERT til å se det på deg om du går rundt og LUSKER i de områdene der Altså det er sant. Når man ikke vil ta noen stilling til slikt så befinner man seg gjerne på et sted hvor en ikke vil ha beundrere eller noen som venter på henne. Om du så skulle gjøre noe slikt anbefaler jeg deg virkelig å tenke over hvor godt det vises. Ta henne med på koselige ting med andre folk? ikke alene- da kan du lett avsløres hvis du driver og snakker "sånn og sånn" til henne. Hvis du inviterer henne ut på byen med andre venner. Fest. Konsert. Andre ting som er litt folksomt. Da blir du en bekjent som ikke havner altfor intimt på henne.
AnneBonny Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 (endret) Er jo ikke sikkert hun er interessert i deg når hun blir klar for noe heller. Det er jo en risiko? Vanskelig å si noe når jeg ikke aner hvem dere er. Hun vil ikke hjerterøves nå. Det aller beste en kan gjøre er å respektere det. Så jeg anbefaler at du bare er deg selv helt fra topp til tå! Endret 1. september 2011 av AnneBonny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå