Gå til innhold

Dumpet i dag, når gå videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble dumpet i dag. Orker ikke fortelle hele historien her :tristbla:

Kjenner meg naturlig nok oppskaket, skuffet, lei meg og ensom nå. Og exen (herregud så trist å ikke skrive kjæresten:/) er så lei seg over at han "måtte" dumpe meg. Satt og hulket som jeg aldri før har hørt en gutt/mann hulke i telefonen.

Jeg kjenner behovet for å glemme han og gå videre. Har allerede hatt "pleie deg selv"-perioden, fordi forholdet har skrantet i det siste. Trener knallhardt, soler meg, farget håret osv osv. Ikke for å vinne han tilbake, men for å føle meg vel og heve selvbildet etter nederlaget. Brukt tid på meg selv.

Jeg har ikke så mange venner, så føler meg veldig ensom her. Fikk trang til å klikke meg inn på en nettdatingsside. Ikke for å møte en til helga liksom, men for å snakke med andre gutter, flørte litt og kanskje-kanskje møte en som kan være interessant. Jeg orker ikke dra på byen og feste når jeg er litt nedfor.

Er dette veldig umoralsk av meg? Bør jeg vente? Jeg er ikke desperat etter ny kjæreste, er ung og har mye foran meg, men jeg har lyst å treffe andre. Ikke for å gjøre exen sjalu - det har jeg ikke samvittighet til. Uansett hvor forbanna jeg er på hans umodne oppførsel og avgjørelsen jeg er helt uenig i, orker jeg ikke påføre han noen smerte.

Det korrekte er vel å vente til jeg er helt ferdig med han osv, men jeg vil ikke sitte isolert inntil den tid. Gjentar at jeg ikke skal innlede noe seriøst enda med noen, men bare uskyldig kontakt.

Beklager hvis det ble rotete eller lett å misforstå, tankene er ikke helt på plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er umoralsk av deg å tenke sånn, det er vel normal reaksjon at man ønsker bekreftelser osv etter et brudd. Men når bruddet er så nært ville jeg nok ventet litt med å møte noen, det kan bli veldig vondt for deg om du skulle komme i en situasjon som minner deg om det du hadde med exen.

Prøv å tenke at denne perioden går over, uansett hvor vondt det er :klemmer:

Skrevet

Jeg synes ikke det er umoralsk av deg å tenke sånn, det er vel normal reaksjon at man ønsker bekreftelser osv etter et brudd. Men når bruddet er så nært ville jeg nok ventet litt med å møte noen, det kan bli veldig vondt for deg om du skulle komme i en situasjon som minner deg om det du hadde med exen.

Prøv å tenke at denne perioden går over, uansett hvor vondt det er :klemmer:

Ja, det er sant. Er jo ekstremt sårbar nå, så blir knust dersom noe lignende skjer og er dessuten lett å utnytte om noen har "skumle baktanker".

Har opplevd 1 gang at jeg traff en fra nettet (eneste jeg noen gang har møtt fra nettet, flaks på første treff!) kort tid etter et brudd. Det endte med at vi ble kjærester og det var ekstremt godt å kunne glemme exen og fokusere på han nye. Men det er vel naivt å tro at det skjer igjen, de fleste nettforhold ender ikke jo ikke i kjæresteforhold.

Takker for klemme hvertfall :)

Skrevet

Vent til imårra ;)

Ja, klikket meg ut av siden før jeg falt for fristelsen å registrere meg:p

Nå sitter jeg på chat.no bare fordi jeg er ekstremt ensom og trenger å få bort tankene. Men det er uskyldig moro hvertfall, og patetisk nok føles det godt nå:)

Skrevet

Uskyldig kontakt eller et pent smil fra en pen person hjelper masse :) Ble dumpet for ikke så lenge siden jeg også. Brukte tiden rett etterpå til å henge mye med venner/familie så det ikke skulle være så tungt med en gang. Men det å holde hode og tankene i sjakk er jammen ikke lett. Merker det nå når jeg er alene i leiligheten og det ikke er noen andre der en meg og katten. Savner vel nærheten mest jeg :(

Skrevet

På lørdag!

Det er jo den store jaktdagen, så masse ferskt "kjøtt" å finne på byen.

Skrevet

Uskyldig kontakt eller et pent smil fra en pen person hjelper masse :) Ble dumpet for ikke så lenge siden jeg også. Brukte tiden rett etterpå til å henge mye med venner/familie så det ikke skulle være så tungt med en gang. Men det å holde hode og tankene i sjakk er jammen ikke lett. Merker det nå når jeg er alene i leiligheten og det ikke er noen andre der en meg og katten. Savner vel nærheten mest jeg :(

Ja, det hjelper:)

Misforstå meg rett, men godt å høre andre i samme situasjon.

Jeg tilbringer mye tid med familien og dyrene mine for å slippe være alene:) Samtidig har jeg "dårlig samvittighet" for exen som bor alene langt borte fra alle. Men det var hans valg...

Prøver å gjøre meg så opptatt som mulig. Skal t.o.m kanskje på en konsert i helga med band jeg ikke jeg liker, for å være sosial :sjenert:

Tomheten er vond å kjenne på :tristbla:

Skrevet

På lørdag!

Det er jo den store jaktdagen, så masse ferskt "kjøtt" å finne på byen.

hehe, sant nok. Hadde vært godt med oppmerksomhet fra andre, men jeg er ikke fan av ONS og har mine tvil om jeg møter en seriøs på byen (de finnes, men dere skjønner tankegangen!?). Uansett godt å komme seg ut!

I dag sitter jeg her med hovent tryne og små øyne etter en vond natt, men på lørdag vil jeg samle mot og komme meg ut og vifte med kjøttstykket :fnise:

Skrevet

Kan faktisk gi deg en klem også :)

Aldri prøvd ONS men hadde sikkert vært så nervøs at jeg hadde gjort det meste feil :P Dyr hjelper veldig har jeg funnet ut selv om katten min har en tendens til å være ute å farte om natten :P

Konserter er alltid kjekt med gode venner enten man liker musikken eller ikke. Ble dumpet dagen vi skulle på Kanye west så det var ikke akkurat kjekt men konserten var bra :)

For å slippe slike kjipe netter fant jeg ut at det å gjøre seg selv så sliten eller utmattet at man bare datt i seng og forsvant hjalp. Kommer igjen men ikke så sterkt så da har man gjort det litt mindre vondt :)

Lykke til frøken :)

Skrevet

Kan faktisk gi deg en klem også :)

Aldri prøvd ONS men hadde sikkert vært så nervøs at jeg hadde gjort det meste feil :P Dyr hjelper veldig har jeg funnet ut selv om katten min har en tendens til å være ute å farte om natten :P

Konserter er alltid kjekt med gode venner enten man liker musikken eller ikke. Ble dumpet dagen vi skulle på Kanye west så det var ikke akkurat kjekt men konserten var bra :)

For å slippe slike kjipe netter fant jeg ut at det å gjøre seg selv så sliten eller utmattet at man bare datt i seng og forsvant hjalp. Kommer igjen men ikke så sterkt så da har man gjort det litt mindre vondt :)

Lykke til frøken :)

Takker for klem:)

Ja, hamsteren min har fått gjennomgå nå. Koste og klemte på han til han var våt av svette :fnise: Snart skal hunden være med på tur!

ONS er uaktuelt for meg hvertfall, tror jeg er for følsom til den slags. Redd for å være svak og havne i sånnen situasjon på byen, men håper ikke det.

Har faktisk fått meg en jobb nr 3 i tillegg til fulltidsstudium, så håper jeg får kjørt meg litt der! Orker ikke ensomme kvelder foran pc-en.

Lykke til til deg også:)

Skrevet

Jeg synes ikke det er umoralsk av deg.

Jeg har faktisk gjort det samme, men det gikk dårlig for min del, ble på en måte verre, så jeg slettet kontoen raskt igjen, ventet til jeg var helt over x før jeg opprettet ny profil, noe som resulterte i at jeg fant mannen med stor M. Det er viktig for DIN del at du er ferdig med han, men dette må du finne ut av selv, hva som er rett for deg. Men det er ikke umoralsk og du skal ikke ha dårlig samvittighet eller noe som helst for dette!

Lykke til!

Skrevet

Værsegod :) En klem er alltid kjekt å få :) Var ute og tullet med katten en del dager. Ho storkoste seg med "pappa" ute :P

Ons virker skummelt og rart egentlig. Sikkert for gammeldags for slikt jeg. Hadde sikkert vært spennende men alt for skummelt.

Ikke mye tid å tenke med 3 jobber og studie :) Blir en rik jente både i penger å kunnskap du :) Håper du har gode kollega som kan få tankene dine på andre ting :)

Takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...