Gå til innhold

Er han seriøs med meg? Eller leker han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg har møtt en kjempe flott mann, som jeg nå har noe på gang med. Vi er faktisk sammen, men virker egentlig ikke slik. (Vet ikke hva jeg har begitt meg utpå.)

Saken er at han tidligere har vært en mega player, noe han ikke legger skjul på. Dette er ikke noe han er flau over heller. Det gjør at jeg ikke stoler på om han er seriøs med meg, eller om jeg også bare er en i "rekken" hans.

Kort fortalt: Møttes med en ONS, som ble til noe mer. Han tok masse kontakt for å være med meg mer. Vi var sammen på kafe, gikk tur, på fest ol. i to mnd før jeg hoppet til køys igjen med han og vi ble sammen (nå nylig).

Saken er at det er flere ting som gjør at jeg stusser på om han virkelig er seriøs, eller om jeg er en jente han vil leke seg med (pga han er ensom?)

Varseltegn:

- Han er ikke like giret på å være sammen med meg som før. (Men dette er kanskje vanlig?)

- Han vil heller reise til syden med en kamerat om to uker, fremfor med meg.

- Han har ingen kontakt med tidligere ekser, eller jenter han har rotet med. (Nesten ingen jentevenner! Når jeg spør sier han alltid at det er jentene som har gått i fra han, og at han ikke vet hvorfor de har gjort det.)

- Han er veldig flørten av seg, kommenterer bla. til venninna mi " at det er sexy med briller".

- Han rotet med en annen (sannsynligvis! Fikk høre det fra en 3.part) når vi to hadde noe på gang.

- Og han sier at han må ta det litt rolig, for han har blitt såret før av en jente.

- Spør sjeldent annet enn: "hvordan har du det?". Spør meg aldri f.eks hvor i verden jeg har vært eller hvilke sport jeg har drevet med.

Alikevell sier/gjør han:

- Sier han vil ha meg og bare meg. Han er lei av flere jenter. Han vil ha EN jente.

- Han sier han liker meg, og sender meg ofte meldinger.

- Han har respekt for meg. (Han sletta nummeret til hun ene venninna som er DØDS forelsket i han).

- Han kysser/holder hender med meg offentlig, breier dyna rundt meg, lager god mat til meg og respekterer dersom jeg ikke vil/kan ha sex. (Dog, han kan bli litt skuffet om jeg ikke blir med han hjem)

- Han har bilder av meg overalt. (På skype, mobilen, pcen ol.) Har til og med sendt et bilde av meg hjem til familien sin som bor i utlandet.

Virker som han liker meg godt, men på en måte så lurer jeg av og til om han VIRKELIG liker meg og er forelsket i meg, eller om det bare er det at han er tiltrukket, liker jakten og er ensom?

Ellers vet jeg at kommunikasjon er viktig, det er desverre et lite minus hos oss pga han snakker ikke så godt norsk. (Kan bli en del missforståelser) Han er 25 år. (Ikke muslim)

Hva tenker dere om han her? :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellers vet jeg at kommunikasjon er viktig, det er desverre et lite minus hos oss pga han snakker ikke så godt norsk. (Kan bli en del missforståelser) Han er 25 år. (Ikke muslim)

Hva har DET med saken å gjøre? Crazy

Skrevet

Bare for å unngå missforståelser. Da forhold kan være anderledes fra kultur til kultur.

TS

Skrevet

Okei, takk. Da tok jeg den :)

Ps: Du mente at muslimer har mange rare regler, strenge foreldre, får ikke drikke eller kysse noen eller spise kjøtt ikkesant?

Skrevet

Hva tenker dere om han her? :goodbye:

At dette er en litt annen variant på et annet tidligere trolle-innlegg her.

Skrevet

Ja, la oss gjøre absolutt alt til en flammende rasismedebatt så snart ordet muslim nevnes... Det var jo bare en opplysning fra TS :filer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde turd å satse på dette... For meg var varselstegnene for alvorlige til at de postive tingene kan oppveie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...