Gå til innhold

Lisa Williams mener alle har overnaturlige evner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener ingen har overnaturlige evner. Du er uten tvil en fantastisk bedrager.

• Liker 6
Skrevet

Du mener ingen har overnaturlige evner. Du er uten tvil en fantastisk bedrager.

Kan du nevne en som har overnaturlige evner?

Og det holder ikke med en påstand. Det er jo bare til å påstå det motsatte i så fall.

Du må komme med bevis.

Du kaller vel ingen bedrager uten å kunne stå inne for det??

• Liker 1
Gjest Solmåne
Skrevet

Jeg tror hun mener at alle har det i seg, og det er vel ikke så galt å tro på.. er det?

Skrevet

Jeg tror hun mener at alle har det i seg, og det er vel ikke så galt å tro på.. er det?

Jo, det er galt, men siden det vanligvis er harmløst og ikke har andre bieffekter enn en litt slankere lommebok så lar vi det passere. Kall det gjerne underholdning.

• Liker 1
Gjest Solmåne
Skrevet

Jo, det er galt, men siden det vanligvis er harmløst og ikke har andre bieffekter enn en litt slankere lommebok så lar vi det passere. Kall det gjerne underholdning.

Så det at hun sa at hun bare tror at folk har noe i seg, betyr at de får slankere lommebok? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Poenget er vel at Lisa Williams mener at det ikke er snakk om overnaturlige evner, men naturlige evner.

Se på dyrene.

Deres adferd viser at de intuitivt kan "forutse" stormer, jordskjelv, eller andre naturfenomener.

Det er naturlig og medfødt.

Vi mennesker har samme evne, men siden veldig mange heller lytter til fornuften framfor intuisjonen/"magefølelsen", bruker de ikke sine naturlige og medfødte evner.

• Liker 1
Skrevet

Så det at hun sa at hun bare tror at folk har noe i seg, betyr at de får slankere lommebok? :klo:

Konseptet hun driver, ja.

• Liker 1
Skrevet

Du er jo ikke fra jorden, så du har vel mange evner ala heroes du da? Er dette også et oppdrag for parlamentet? Trodde ikke du hadde lov til å stille spørsmål...det du skriver er et ledende spørsmål.

Skrevet

Lisa Williams er ikke annet enn en cold reader. En bedrager med andre ord. Jeg var åpen for at det kunne være noe i det med å få kontakt med de døde, før jeg dro på showet hennes. Det var fullstendig latterlig, og jeg skjønner ikke at folk kunne sitte og tro på det mølet hun lirte av seg. Jeg ble virkelig, virkelig skuffet over henne, for jeg hadde store forhåpninger.

Skrevet

Så henne i intervju på frokost-tv akkurat nå. Billettene til norges-turnèen ble revet bort fort, så "vanlige folk" er nyskjerrige, i tillegg til at en del er faste representanter i hennes "menighet".

Hun har fått seg kvinnelig samboer også. Gratulerer! :smilyblomst:

Skrevet

Så henne i intervju på frokost-tv akkurat nå. Billettene til norges-turnèen ble revet bort fort, så "vanlige folk" er nyskjerrige, i tillegg til at en del er faste representanter i hennes "menighet".

Hun har fått seg kvinnelig samboer også. Gratulerer! :smilyblomst:

Kvinnelig samboer? Trodde hun vart gift jeg. Med en mann altså.

Skrevet (endret)

Kvinnelig samboer? Trodde hun vart gift jeg. Med en mann altså.

Det trodde jeg også, men saker og ting forrandrer seg altså også i hennes verden.

Her er de heldige utvalgte:

http://www.insideoutbliss.com/events/your-speakers/

Endret av Margareth
Skrevet

Er jeg den eneste som synes Lisa Williams høres ut som navnet på en countrysangerinne :klo:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Du er jo ikke fra jorden, så du har vel mange evner ala heroes du da? Er dette også et oppdrag for parlamentet? Trodde ikke du hadde lov til å stille spørsmål...det du skriver er et ledende spørsmål.

Jaha

Skrevet

Interessant at kvinner utgjør omtrent 90% av tilhengerskaren.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Interessant at kvinner utgjør omtrent 90% av tilhengerskaren.

Det har nok noe med at kvinner ofte er mer åpne en menn når det kommer til overnaturlige ting

• Liker 1
Skrevet

Det har nok noe med at kvinner ofte er mer åpne en menn når det kommer til overnaturlige ting

Mulig, men jeg ville heller sagt godtroende eller lettlurte.

• Liker 2
Skrevet

Mulig, men jeg ville heller sagt godtroende eller lettlurte.

Eller så er det bare du som er trangsynt og ensporet :)

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Eller så er det bare du som er trangsynt og ensporet :)

Det er nok en blanding av begge deler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...