Gjest gjest Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 finnes det jenter som drar forhuden på klitoris frem og tilbake som om det var en penis??
Gjest snoopy_93 Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Det finnes sikkert jenter som gjør det. Kommer an på hva man liker og hva som er godt. Jeg gjør det ikke.
Vimsemus Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Vet ikke hva andre gjør, eller hva som er vanlig. Men det har ikke falt meg inn å gjøre det.
CCL Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Det er ikke uvanlig. Og hvis du er mann er dette noe du definitivt bør prøve med kvinnen du har dratt tilbake til hulen din! I følge mine seksuelt aktive mannlige kontakter er dette alltid en stor hit å utføre på deres kvinnelige erobringer.
CCL Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 Huden som ligger rundt klitoris. Her er et bilde av en kvinnes underliv hvor du godt kan se hva som menes.
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Jeg har faktisk forsøkt å dra kappen/forhuden tilbake, men det er ikke særlig behagelig. Det er vel en grunn til at den er der. Klitoris er svært sensitiv og kan lett bli sår ved mye friksjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå