Gå til innhold

Hjelp! Vibrerende egg


Aspera

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøpe i dag et trådløst vibrerende egg på teknikmagasinet til 300 kroner. Vi fikk ikke brukt det mer enn 20 minutt før ledningen falt ut da jeg holdt i håndtaket. Ledningen er altså håndtaket, og jeg vil tro det egentlig er antennen.

Anyways, på kvitteringen står det at forbruksvarer ikke har noe garanti - gjelder dette som en forbruksvare? I så fall, har jeg allikevel rett til å klage? Må jeg i så fall få den samme, eller kan jeg få tilgodelapp? Kan jeg få pengene tilbake?

Jeg tenkte det var greit å spørre her først, for jeg føler det blir litt komplisert å ta med et brukt egg til disken i morgen :fnise: Uansett om jeg vasker den føler jeg det blir ubehagelig å la dem se på den. Og om jeg vasker den, kan de bruke det mot meg som i at jeg har slitt den ut selv fordi den ikke tåler det og det?

Huff, jeg har flere dårlige erfaringer med både servicen og produktene fra teknikmagasniet, jeg lurer på hvorfor jeg fremdeles går tilbake dit. :sjenert:

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har reklamasjonsrett så lenge du selv ikke er skyld i feilen. Vask den og legg i emballasjen om du fortsatt har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, fjosa! Men emballasjen er jo brutt - har det ingenting å si? Kan de si det er min skyld, da jeg holdt i håndtaket da den falt ut, selv om den burde tåle mer enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe å si at den er brutt, tenkte mer på at det ville føles greiere å levere den i forpakningen.

Den bør tåle mer enn det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibrerende egg - som i sexleketøy?

Grunnen til at jeg spør, er for at jeg ikke akkurat forbinder teknikmagasinet som et sted man kjøper sexleketøy... men jeg kan altså ts feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibrerende egg - som i sexleketøy?

Grunnen til at jeg spør, er for at jeg ikke akkurat forbinder teknikmagasinet som et sted man kjøper sexleketøy... men jeg kan altså ts feil...

Ja :) De selger overraskende mye forskjellig der, inkludert sexleketøy av de aller fleste slag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe å si at den er brutt, tenkte mer på at det ville føles greiere å levere den i forpakningen.

Den bør tåle mer enn det ja :)

Ja, det er sant. Da følger jeg dine tips og går inn i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) De selger overraskende mye forskjellig der, inkludert sexleketøy av de aller fleste slag :fnise:

Ok, takk for svar.

Håper bytte går greit da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...