AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #21 Del Skrevet 23. september 2011 Tja, det er ikke så lett å si hvordan det gikk... Om morgenen kjenner jeg lukten og jeg kjenner lukten når jeg legger klær på sofaen og de blir liggende der. Det er veldig ekkelt. Men vi har jo brukt tepperenser i to svært grundige omganger, og rensevannet ble først brun-grumsete og så var det bare sofaens farge i vannet. Nå lurer jeg på om det er skumputene som er problemet. Opprinnelig hadde jeg tenkt å vaske de i badekaret i en lett løsning av rengjøringsmidler. Men det tok vi oss ikke tid til. At putetrekkene er nyvasket merkes jo heller ikke lenger... Usikker på hva som skjer fremover. Vi har vent oss litt til lukten, men jeg husker jo venner i studietiden som gikk med klær som var sentørket i et fuktig miljø. De stinket som f* og merket det ikke sjøl. Vi vil jo ikke gå rundt i vår egen sofamarinade heller... Så angående klesskapet ditt: Er det stoff i skapet? Eller er det treverket som lukter? Treverk ville jeg ha vasket med enten eddik- eller salmiakløsning, det bør jo ikke gå galt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #22 Del Skrevet 25. september 2011 d lurer jeg og på, har et skap som lukter:S noen som vet noe som hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå