Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da en ung jente, der faren min står som "eier" eller hva det nå heter på minibank kortet mitt. Han har da nettbank å har tilgang til å se hva jeg har på kontoen.

Men nå har det seg slik at jeg har bestilt graviditets tester på nette, så kan han se på nettbanken at jeg har bestilt det....?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hvis du har betalt med kort (f.eks. VISA), så vil det gjerne stå hvilken butikk som har trukket beløp, f.eks. kan det stå "Sportsbutikken Trallala" "250,50 kr".

Skrevet

Det står ikke hva du har kjøpt, men hvor du har kjøpt det.

Skrevet

Takk for svar, men forsvinner det etter en stund eller står det der hele tiden?

Skrevet

hele tiden. hvorfor går du ikke i minibanken, tar ut 200 kr og går inn på apoteket? betal kontant

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Blir stående øverst helt til du tar ut penger, kjøper fra et annet sted, betaler regninger.. Og da vil det vel gradvis "dyttes" nedover på listen. Men det blir vel ikke borte tror jeg.

Skrevet

okæi...Jeg tenkte ikke over det før jeg bestilte å jeg bestilte det på nett fordi det er MYE billigere enn på apoteket.

Men faren min er ikke noe nett ekspert akkurat så får håpe at han ikke sjekker opp sia jeg bestilte det på. så hvis det kun står hvilken side jeg bestilte det på er det et lite håp at han ikke finner det ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...