Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min, eg og babyen vår på 7mnd skal eigentleg reise til Kreta i morgon, ein tur vi har gleda oss mykje til.

I gårkveld fekk eg plutseleg sår hals og hovudverk. I dag har eg hatt feber (39,4)og vore veldig øm i kroppen, føle meg rett og slett temmeleg slakk.

Babyen har vore ganske sutrete, sove lite og vore urolig. Han har ikkje feber. Eg lurer på om eg synst han har vore sutrete og uroleg fordi eg har vore så slakk sjølv..

Flyet går ikkje før i morgon ettermiddag, så eg håpa denne sjuka forsvinn like fort som ho kom. Det er ikkje meg sjølv eg er urolig for, eg tenkjer mest på babyen..ville du ha reist om du var i denne situasjonen eller ville du ha blitt heime?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt hjemme.

Skrevet

Jeg hadde nok tatt en tur til legen i morra tidlig, for å sjekke at det ikke var noe mer enn en sår hals eller forkjølelse.

For om du ikke reiser så må du vel ha legeattest for at avbestilling skal gå greit slik at dere får igjen penger.

Og om legen sier det ikke er noe som krever medisiner, men bare er en vanlig forkjølelse så hadde jeg nok reist.

Skrevet

Jeg hadde reist, og satset på at jeg klarte å svette av meg en evt. forkjølelse :)

Skrevet

Ta deg ein tur til legen i morgon, og høyr kva han meiner om saken. Viss legen haddde fraråda å reise, ville eg sjølvsagt hørt på han. Som andre her har sagt, så må du til lege uansett, for å få tilbake pengar på forsikringen din. God bedring , håpar det blir ferie på deg!

Skrevet

Jeg hadde gått til legen, men mest sansynligvis reist hvis jeg ikke ble mye verre. Erfaringsmessig så blir jo vi voksne fort bedre etter et døgn i senga. Hvordan er formen i dag og hva skal du gjøre?

Skrevet

Hei igjen!

Tusen takk for alle svar :)

Eg er mykje betre i dag, men vi har hatt ei travel natt med ein baby som har vakna annakvar time og som ikkje har vore heilt seg sjølv. No på morgonen er han eigentleg som vanleg, men er stillare, hostar og er litt tett i nasa.

Vi har bestilt time hos legen, så får vi sjå kva han seier. Eg kjem sjølvsagt til å høyre på han, og håpar veldig på at han seier det er ok å reise.

Det står på tryg sine sider at dei dekkjer avbestilling "ved plutseleg alvorleg sjukdom"..så spørst om vi får dekka noko om vi må utsette reisa, då dette truleg ikkje kan seiast å vere særleg alvorleg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...