Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid fått høre av hudpleiere at man skal alltid rense fjeset på morraen med krem , bruke dagkrem , øyekrem, så rensekrem på kvelden så nattkrem å i tillegg peeling krem 2-3 ganger i uka . Så jeg lurte på bruker du hele pakka ?

Suns det skulle vært nok jeg med en krem man bare trenge å bruke så man fikk en fantastisk hud å alt det herre :forvirret:

hvilke hudprodukter bruker du ? Og hvilken hudtype har du ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du normal hud uten spesielle problemer holder det i massevis å rense på kvelden. En god fuktighetskrem gjør nytten både morgen og kveld, man trenger ikke dag og nattkrem. Jeg peeler kanskje hver 14 dag. Vil ikke slite på huden min. Øyekrem kan være greit å begynne med i 25 års alder. Bruker noe billig rens fra yves rocher, øyekrem fra clarins og dagkrem fra loreal. Peeling fra clinique.

Skrevet

Jeg bruker vel full pakke.

Renser med Decleor cleansing milk etterfulgt med Decleor toner, tar på Matis avantage serum 4 dager i uken, og Matis sensitiv dagkrem. På kvelden bruker jeg det samme men renser øynene også og har på jojobaolje som øyekrem og serum, avslutter med Decleor nattkrem.

2-3 ganger i uken tar jeg natron i rensen og peeler ansiktet, etterfulgt med leirmaske som regel bare 1-2 ganger. Fuktighetsmaske bruker jeg aldri.

Huden min er kombinasjon og sensitiv. Men jeg nyter å bruke produkter på huden, den har blitt mindre sensitiv og jeg får lov til å bruke tiden på meg selv. :fnise:

Skrevet

Bruker nok det meste, foruten serum(akkurat nå).

Morgen: Renser først, følger opp med toner, så øyekrem og tilslutt dagkrem fra samme merke.

Kveld: Rens, toner, øyekrem og tilslutt nattkrem.

2 dager i uka, onsdag og lørdag, starter jeg morgenen med ansiktsskrubb(erstatter rensen den morgenen), deretter ansiktsmaske i en halvtime, etterfulgt av toner, øyekrem og dagkrem.

Alle produktene jeg bruker er (stort sett) fra Ole Henriksen:) Elsker det merket!

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne brukt sånne flotte merker...men når hele serien i f. ole henriksen kommer på 3000 kr da gidder jeg ikke. Men nå har jeg normal og tilnærmet rynkefri hud da og nærmer meg 40...

Skrevet (endret)

Jeg bruker svært lite, og velger naturlig hudpleie. Bruker ansiktsvask fra origins, jojobaolje, og ansiktskrem fra Dr Hauschka (bytter litt på). Alt organisk og naturlig. Tar dog rikelig inntak med flytende omega, samt jeg spiser mye grønnsaker (og ikke syntetisk og dårlig mat). Finnes ikke noe bedre for huden, ikke minst er det langt billigere enn å kline på dyre kremer.

Endret av 2shy
Skrevet

Full pakke:

Morgen: Rensegele, toner og der etter dagkrem (venter nok noen år med øyekrem

Kveld: Rensegele, toner og nattkrem

1-2 ganger i uken: Peeling og maske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...