Gjest Corto Maltese Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Vi er tross alt bare i vel jeg sier September siden det er September i morgen 2
Xaphan Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Jo, det er tidlig, men hittil i år er du den første jeg vet om som har begynt å snakke om jula. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Jeg syns ikke det jeg. Det går så utrolig fort. Julen er snart her 1
Gjest NozMonster Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 jooooooh...man blir jo drittlei alt av julen før november begynner! da jeg jobber på shell, så fikk vi julemasjipanen med vareleveringen rundt 1.sep. og det begynner å bli noen år siden, så jeg kan tenke meg de fikk den i juli i år! jeg har faktisk allerede fått en julereklame i posten jeg så
Envy Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Jo, det er altfor tidlig. Bare en kjip påminnelse om at vinteren er på vei 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Vi er tross alt bare i vel jeg sier September siden det er September i morgen Siden du er en utenomjordisk skapning burde du vite at her på KG begynner julen i august. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 Jeg elsker julen, høsten og vinteren! Jeg har begynt å tenke på julen allerede i juli jeg... Skjønner ikke hvorfor i all verden det er for tidlig for meg det? Skal ikke jeg få diskutere en av tingene som gjør meg lykkelig på forum med likesinnede? Hvorfor skal det alltid komme en eller annen sur og sleivkjefta person å diktere hva jeg skal føle om mene? Ingen tvinger deg eller andre inn å lese... Jeg liker ikke sommeren. Liker ikke varmen. Jeg begynner ikke å bære meg fordi mange (latterlig nokk når vi faktisk bor i et land med mye snø, reg og dårlig vær)begynner å sutre fordi det er så lenge til sommeren i januar. For meg er halve jula forberedelsene, å glede meg, sitte å pusle med juleting på ettermiddagene i høstmørket med stearinlys og en god kopp kaffe. Så en gang til til dere som mener vi begynner å glede oss for tidlig. Du har IKKE noe i det hele tatt med å komme å prøve å ta fra meg gleden min. Synes det er usselt og slemt å komme her å prøve å ta fra oss gleden vår. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Jeg elsker julen, høsten og vinteren! Jeg har begynt å tenke på julen allerede i juli jeg... Skjønner ikke hvorfor i all verden det er for tidlig for meg det? Skal ikke jeg få diskutere en av tingene som gjør meg lykkelig på forum med likesinnede? Hvorfor skal det alltid komme en eller annen sur og sleivkjefta person å diktere hva jeg skal føle om mene? Ingen tvinger deg eller andre inn å lese... Jeg liker ikke sommeren. Liker ikke varmen. Jeg begynner ikke å bære meg fordi mange (latterlig nokk når vi faktisk bor i et land med mye snø, reg og dårlig vær)begynner å sutre fordi det er så lenge til sommeren i januar. For meg er halve jula forberedelsene, å glede meg, sitte å pusle med juleting på ettermiddagene i høstmørket med stearinlys og en god kopp kaffe. Så en gang til til dere som mener vi begynner å glede oss for tidlig. Du har IKKE noe i det hele tatt med å komme å prøve å ta fra meg gleden min. Synes det er usselt og slemt å komme her å prøve å ta fra oss gleden vår. Har det akkurat som deg. Det er sååå deilig å være ferdig med julegave shoppinga i desember, syns jeg - kan bruke all tiden jeg vil på kooos i stede Elsker å begynne tidlig. Dessuten har høsten en sinnsykt deilig luft med seg, selvom det er kjølig 3
Jannu Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 Jeg syns og det er for tidlig, men lommeboka mener jeg må starte nå om alle skal få gaver. Jeg kjøper heller litt ting på salg nå, enn å kjøpe samme ting til full pris i november desember. 2
^KinderMaxi^ Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 Elsker julen Har til og med bestilt første julegave i dag. 2
Gjest grønnfi Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Jeg kjøpte kokosboller med julemotiv for mer en 1 måned siden. 1
^KinderMaxi^ Skrevet 31. august 2011 #14 Skrevet 31. august 2011 Jeg kjøpte kokosboller med julemotiv for mer en 1 måned siden. Har sånt kommet ut alt? :gjeiper:
Gjest Chevy Skrevet 1. september 2011 #15 Skrevet 1. september 2011 (endret) Jeeeg var på julegaveshopping idag:D 3 gaver i boks:D weee:D Endret 1. september 2011 av Chevy
Cordelia Skrevet 1. september 2011 #16 Skrevet 1. september 2011 (endret) Jul i butikkene er for tidlig ja. Å begynne å planlegge visse ting som gaver og andre ting som krever litt tid...næh Hvis man har litt dårlig økonomi, er det en fordel å spre utgiftene utover noen måneder. Dessuten har jeg lyst til å kanskje lage noen håndlagde gaver til jul, så hvis jeg skal det, bør jeg *kremt* begynne i god tid. Det er jo koselig å poppe innom her hvis hverdagen og høsten blir for trist og grå. Ikke dermed sagt at en sitter fedigpynta med nisselue og nynner på juletrevisa vøtt Akkurat nå gleder jeg med til høsten og dens frukter. Endret 1. september 2011 av Cordelia 1
Violen Skrevet 1. september 2011 #17 Skrevet 1. september 2011 Jeg elsker julen, høsten og vinteren! Jeg har begynt å tenke på julen allerede i juli jeg... Skjønner ikke hvorfor i all verden det er for tidlig for meg det? Skal ikke jeg få diskutere en av tingene som gjør meg lykkelig på forum med likesinnede? Hvorfor skal det alltid komme en eller annen sur og sleivkjefta person å diktere hva jeg skal føle om mene? Ingen tvinger deg eller andre inn å lese... Jeg liker ikke sommeren. Liker ikke varmen. Jeg begynner ikke å bære meg fordi mange (latterlig nokk når vi faktisk bor i et land med mye snø, reg og dårlig vær)begynner å sutre fordi det er så lenge til sommeren i januar. For meg er halve jula forberedelsene, å glede meg, sitte å pusle med juleting på ettermiddagene i høstmørket med stearinlys og en god kopp kaffe. Så en gang til til dere som mener vi begynner å glede oss for tidlig. Du har IKKE noe i det hele tatt med å komme å prøve å ta fra meg gleden min. Synes det er usselt og slemt å komme her å prøve å ta fra oss gleden vår. Enig!
Gjest grønnfi Skrevet 1. september 2011 #18 Skrevet 1. september 2011 Har sånt kommet ut alt? :gjeiper: Ha ha ha... Jeg kjøpte det i sjokk over at julevarene allerede var kommet ut. Skulle ta det med hjem og "klage" litt på at de begynner tidligere og tidligere. Kom til kassa og påpekte at det var vel tidlig for julenisser , og fyren i kassa ville dø av latter. Sjekk datoen sa han, og jammen santen, kokosbollene var fra ifjor og måtte selges pga dato
La Guapa Skrevet 1. september 2011 #19 Skrevet 1. september 2011 Jeg synes IKKE det er tidlig. Har kjøpt 6 julegaver allerede. Hele desember er viet til kos her i huset. Ungene baker, vil lager pynt sammen. Jeg og Guapamannen har juleverksted og lager julesild, prim for voksne (med cognac) og baker pepperkakehus. Ved å begynne planleggningen tildlig kan vi koooooose oss hele desmeber- uten stress. DET er deilig det. Erfaringsmessig vet vi at hele huset får en runde farang i desember også, så her er vi ute i god tid. Ungene ELSKER at de har en så "julete" mamma. Ps: har strikker blå ullsokker til den eldste også, "Jul i blåflell" er kalenderen på NRK i år 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2011 #20 Skrevet 1. september 2011 (endret) ...du har IKKE noe i det hele tatt med å komme å prøve å ta fra meg gleden min. Synes det er usselt og slemt å komme her å prøve å ta fra oss gleden vår.Ingen kan ta fra deg gleden din om du ikke lar dem. Hvis du er en juletilbeder i ditt hjerte, så lar du deg ikke provosere. Endret 1. september 2011 av Margareth 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå