Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg bor sammen med mannen min, og det som irriterer meg mest ved han er at han -aldri tar ut søpla, men fortsetter å dytte enda mer søppel oppi en allerede sprengfull pose -at han ikke klarer å se det effektive ved å f.eks. putte en skitten øse direkte i oppvaskmaskinen i stedet for å la den ta to timer i oppvaskkummen først. Han har den jo allerede i hånda, og det er snakk om èn bevegelse på ett sekund mer, i stedet for TO bevegelser som tar lengre tid og hvor bevegelse nummer to gjerne blir glemt når middagen er ferdig!!! -de evinnelige våte hånddukene og druknede avisene som alltid blir liggende ved siden av badekaret -og hvorfor er det alltid så mye mer vanskelig for han å legge skittne klær i skittentøykurven enn det er for meg??? (Gjett hva jeg gjør... Husarbeid, så klart). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 at han ikke ser møkk gutteegenskap tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 Har ikke det problemet med min kjære Han er faktisk mer husmor enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg bor sammen med mannen min, go han tar heller aldri ut søpla. Og skal han rengjøre badet ser han aldri tannkremflekkene på speilet. Han støvsuger heller ikke listene eller tørker av TV'en når den er full av støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. november 2003 #5 Del Skrevet 27. november 2003 Hmmm....noen småting!!! Kan ofte spørre om et el annet som krever et annet svar enn ja el nei....og da får jeg ofte tilbakemeldingen: Mmmm....kombinert m et fjernt blikk! Samme svar får jeg ofte midt i en setning, før jeg er ferdig med den og han umulig kan vite hva poenget m uttalelsen egentlig er..... :o Og så er han ikke flink til å rydde søpla etter seg.....tannpirkere, appelsinskall, tomme glass og kopper, tom peanøttskål og sånt står igjen etter han på et lite bord v siden av TV-stolen, og også på kjøkkenbenken ligger det diverse ting utover....tom emballasje og kanskje en saks el noe....som jeg da ikke finner på plassen dens i skuffen når jeg trenger den...... Saksen har forresten en lei tendens til å bli liggende igjen der den sist ble brukt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2003 #6 Del Skrevet 27. november 2003 Selvfølgelig masse sånne rydde-ting her også, men det jeg syns er aller mest slitsomt er at han er så fryktelig rastløs. Må holde på med ett eller annet hele tiden, mens jeg liker å sitte rolig å gjøre ingenting... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. november 2003 #7 Del Skrevet 27. november 2003 At han roter mindre enn meg.. (Han er 10, jeg er 27) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 27. november 2003 #8 Del Skrevet 27. november 2003 Har ikke det problemet med min kjære Han er faktisk mer husmor enn meg Hehe, sånn er det her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 27. november 2003 #9 Del Skrevet 27. november 2003 - møkkete sokker på gulvet -oppvask på benken i stedet for i maskinen I grunnen har jeg det veldig bra, når dette er det mest irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinka Skrevet 28. november 2003 #10 Del Skrevet 28. november 2003 Faktisk ingenting :D Det kan nok ha en sammenheng med at jeg er et større rotehode enn han da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 28. november 2003 #11 Del Skrevet 28. november 2003 At han aldri er hjemme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 28. november 2003 #12 Del Skrevet 28. november 2003 -skitne sokker på badegulvet -at han aldri lukker igjen skuffer (og da mener jeg aldri!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. november 2003 #13 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg syns at undulaten min bråker så jævlig i perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. november 2003 #14 Del Skrevet 28. november 2003 At han tror det fins en rosa fe, som kaster søppel som ligger på stuebordet og flytter tomme ølbokser inn i skapet Og det at han aldri tørker opp avfall fra dyra våre, selv om han har lovet å gjøre det... Men det er jo bare bagateller.. kunne vært verre! Han vasker klær og er flink til å sette inn kopper i oppvaskmaskinen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 28. november 2003 #15 Del Skrevet 28. november 2003 Er vel mest småting her og. -Fortsetter å stappe oppi den fulle søppelposen istedetfor å tømme den -Skitne sokker o.l på gulvet (selvom jeg har bedt han ca. en million ganger å bruke skittentøyskurven), tror rett og slett ikke alle menn er i stand til å utføre den bevegelsen Og det er vel igrunn det. Jo, også vil han helst ha rett i diskusjoner. Men ellers er han slett ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 28. november 2003 #16 Del Skrevet 28. november 2003 Hmmm....noen småting!!! Kan ofte spørre om et el annet som krever et annet svar enn ja el nei....og da får jeg ofte tilbakemeldingen: Mmmm....kombinert m et fjernt blikk! Samme svar får jeg ofte midt i en setning' date=' før jeg er ferdig med den og han umulig kan vite hva poenget m uttalelsen egentlig er..... :o [/quote'] Sånn er det her også chimp... jeg innbiller meg at alt de hører er bla..bla...bla også tror de vi er ferdig med det vi skal si Hva som irriterer meg mest... helt klart når jeg har gjort noe galt og jeg må være med på å bestemme hva straffen min skal bli..... for jeg vet at om jeg er for forsiktig i straffeutmålingen, så legger han på så det holder... i forhold til om jeg gir meg selv en ok straff i hans øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. november 2003 #17 Del Skrevet 28. november 2003 HER har dere grunnen! Kvinnen roper: For helvete så mye rot det er...Kom nå her! Vi er nødt til a rydde opp - både du og jeg. Rotet ditt ligger og flyter over det hele på gulvet. Du kommer til å gå på arbeid uten klær, hvis ikke vi får vasket her og nå! Mannen hører: Bla. bla. bla. bla. KOM NÅ HER! Bla. bla. bla. bla. DU OG JEG Bla. bla. bla. bla. PÅ GULVET Bla. bla. bla. bla. UTEN KLÆR Bla. bla. bla. bla. HER OG NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. november 2003 #18 Del Skrevet 28. november 2003 Hva som irriterer meg mest... helt klart når jeg har gjort noe galt og jeg må være med på å bestemme hva straffen min skal bli..... for jeg vet at om jeg er for forsiktig i straffeutmålingen, så legger han på så det holder... i forhold til om jeg gir meg selv en ok straff i hans øyne Nå tuller du.....ikke sant??? :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 28. november 2003 #19 Del Skrevet 28. november 2003 Du glemte det med fotball på full guffe kveld etter kveld Chimp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. november 2003 #20 Del Skrevet 28. november 2003 Du glemte det med fotball på full guffe kveld etter kveld Chimp... Heh!!! Forsåvidt greit nok.....hakke dårlig samvittighet for å sitte på KG da vettu........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå