Gå til innhold

Anbefale gode hudpleieprodukter til ei som er voksen og som fortsatt sliter med akne? :)

Anbefalte innlegg

Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Ja,tittelen sier vel sitt egentlig,men jeg er i slutten av 20-årene og har prøvd mye rart opp igjennom tidene.

Har vært til hudlege flere ganger,men ingenting jeg har fått der har fungert noe særlig så jeg har egentlig gitt opp det.

Har ikke mye akne nå,men har utbrudd nå og da og sliter vel mest med hudormer og store porer.

Akkurat nå bruker jeg hudkrem fra dermalogica,rens og serum fra md,maske fra dermalogica ett par ganger i uken og i mangel på noe bedre så bruker jeg basiron på utbruddene mine.

Syns kanskje ikke det jeg bruker nå er helt optimalt så lurer på hva andre med samme type hud bruker?

Videoannonse
Annonse
Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Ja,diane og de fungerte,men sluttet på de på grunn av det jeg trodde var bivirkninger.

Har jo vurdert å begynne igjen for å se om det virkelig var bivirkninger eller ei,men uansett så trenger jeg jo gode hudpleieprodukter også :)

Skrevet

Ta en titt på nattlysolje tråden.

Er huden din fet, kombinasjon, sensitiv?

Gjest Michelle82
Skrevet

Hold deg unna basiron. Huden min har fortsatt røde merker som aldri går bort etter det jævelskapet.

Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Hold deg unna basiron. Huden min har fortsatt røde merker som aldri går bort etter det jævelskapet.

Har planer om det ja og det var derfor jeg opprettet denne tråden,men i mangel av noe bedre så bruker jeg den på utbruddene mine siden ingenting annet tar dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...