Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Må man være 18 for å begynne på det? Og kan hudlegen gi meg resept på det? Legen min så på meg som om jeg var gal da jeg tok det opp, men de pysete antibiotikapillene han ga meg (to ganger!) funket ikke. Det er nemlig en evig kamp mellom meg og acnen, og jeg vil ha varige resultater denne gangen. Kan vel si at det er siste utvei for meg :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må tydligvis være sikkelig ille i huden for å få det. Skjønner hva du mener jeg vil også gå på roa, men legen min ville ikke en gang snakke om det.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har ikke store utbrudd, mitt problem er at jeg hele tiden får sånne tilbakevendende urenheter på de samme plassene som produserer arr :tristbla: Men det er tydeligvis ikke alvorlig nok. Antibiotikaen reagerte jeg ikke på i det hele tatt. Jeg blir skikkelig deppa av det, og er nå redd for at hudlegen (som koster 1500 for en time, btw) bare kommer til å prakke på meg produkter jeg allerede har og si "om ting ikke blir bedre, bestill ny time." Jeg er så leeeei!

Skrevet

På haken eller kinn da eller? Igjen ønsker jeg å referere til nattlysolje tråden. Det var slik et mirakel for meg at jeg klarer ikke dy meg. Billigere å prøve det enn å betale masse penger på produkter som kan gjøre ting verre.

Og det var en sabla dyr hudlege. Privatlege?

Skrevet

På haken eller kinn da eller? Igjen ønsker jeg å referere til nattlysolje tråden. Det var slik et mirakel for meg at jeg klarer ikke dy meg. Billigere å prøve det enn å betale masse penger på produkter som kan gjøre ting verre.

Slet du med acne da? Jeg får slike underjordiske store kviser på kinn.

Skrevet

Slet du med acne da? Jeg får slike underjordiske store kviser på kinn.

Ja, til slutt så jeg så ille ut at jeg isolerte meg. Fikk underjordiske på haken og kinn, som oftest bare 2 på hvert kinn og 1 på haken i ny og ne. Resten av de var overfladiske.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jepp, Privtat. Offentlig tar jo år og dag :snurt: Har bestilt nattlysolje, så får se hvordan det går. Men er jo greit å besøke en proff som vet hvorfor huden min er som den er. Kan si hvordan det gikk etter timen :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

På haken eller kinn da eller?

Både hake og kinn, men verst på kinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...