Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe lysbord/lystavle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Tegner mye og tar bilder, men har alltid hatt lysbord på skolen så har ikke hatt behov for å ha det selv. Ønsker nå å kjøpe et lysbord/lystavle som er minimum A3. Et pluss om det er enkelt å ta med seg, og ikke tar så stor plass hvis man skal sette det vekk (da tenker jeg mest på lystavler). Er student så det kan ikke koste så veldig mye. Er villig til å betale ca. 3000, men er jo selvfølgelig supert om det koster betraktelig mindre.

Vet at det går an å lage lysbord selv, men det er ikke et alternativ dessverre.

Noen som har erfaring med lysbord/lystavle, hvilke som er gode og har peiling på hvor jeg kan få tak i dette?

Bor i Stavanger, men det er jo også en mulighet å kjøpe over nett (har googlet litt, men setter pris på om folk kan komme med erfaringer)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med binders eller noe sånt?

Skrevet

hva med binders eller noe sånt?

Har ikke funnet noe sånt der tidligere, kan heller ikke se at de har det ut ifra nettsiden :tristbla:

Skrevet

pappan min bygde et til søsteren min :P Det er nok billigst! kan ikke ha vært så vanskelig heller

Skrevet

Stort akvarielys eller lysstoffrør, snekre sammen en treboks og få en glassmester til å ordne et frostet(f.eks) glass du kan ha på toppen. Voila!

Skrevet

Til dere som skriver at jeg kan bygge selv så er det dessverre ikke en mulighet. Jeg trenger et som er "skikkelig" slik at jeg lett kan ta det med meg og at det ikke blir raskt overopphetet, men takker for forslagene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...