Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd sheer cover eller mary kay ?Vet ikke om det er så mange som har hørt om mary kay i det hele tatt men hvis det si ifra . :) Bruker nå Id bare minerals å føler ikke det er det helt optimale . Sliter vedlig med fet hud i T - sonen så er derfor veldig vanskelig å finne riktig sminke å bruke . (Vet det er viktig med riktig hudprodukter åsså)

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Var og prøvde mary kay på en sånn hjemmekveld, og huden min har aldri sett verre ut etter den kvelden. Tok meg en stund å få vekk kvisene som kom etter reaksjonen på hudproduktene, og foundationen var tørr selv for meg med fet hud. Ikke fornøyd, holder meg langt unna!!

Skrevet

støtter ikke pyramidespill

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker foundation powder fra Mary Kay og det er det eneste pudderet jeg noensinne har prøvd som ikke legger seg som et lag eller tørker inn i huden. Det er helt fantastisk! :D

(hva har dette med pyramidespill og gjøre?)

Skrevet

støtter ikke pyramidespill

Pyramidespill?

Skrevet

Jeg bruker foundation powder fra Mary Kay og det er det eneste pudderet jeg noensinne har prøvd som ikke legger seg som et lag eller tørker inn i huden. Det er helt fantastisk! :D

(hva har dette med pyramidespill og gjøre?)

hvilken hudtype har du ? :)

Skrevet

Jeg har ikke hørt om Mary Kay før, men har hørt veldig mye gode ord om Sheer Cover ifra venninner. Bruker ikke så mye sminke, så jeg ser ikke helt poenget med å kjøpe så dyr sminke for så å bare kan bruke det et par ganger før det har blitt "gammelt"

Skrevet

http://www.digoo.info/finans/2011/07/Hva-er-et-pyramidespill.html

Et pyramidespill er en type svindel som lover investoren at deres opprinnelige investeringen vil gjøre dem usedvanlig rike. I realiteten betyr det pyramidespill ikke levere på lovet overskudd.

Mary Kay er mer buissniss enn hudpleie virker det som. Og jeg vet flere er med på dette, selv tar jeg avstand.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Holder meg LANGT unna mary kay etter en sånn vertinnekveld. Etter å ha renset huden, brukt serum og fuktighetskrem, begynte huden min å svi, ble rød, og fikk skikkelig utbrudd dagen og uken etter. Og dette var de "milde" produktene. Ja, jeg har sensitiv hud, men det har aldri vært så ekstremt før! Jeg ble rett og slett skremt, og det tror jeg kursdama også ble.

Og så klattet jeg på meg en foundation som overhode ikke passet til huden. Først ville kursdama at jeg skulle prøve en farge jeg så ikke passet, noe jeg gav uttrykk for, men hun hørte ikke. Når alt er på og jeg ser gul ut, sier hun "nei, du hadde visst rett". Av med sminken ved hjelp av rensen som svei, og på med ny. Huden min ble kakete og foundation dekket ikke.

Nei, jeg har prøvd mye, men det er det verste jeg har vært borti.

Skrevet

Mary Kay er det eneste som fungerer for min hud, som er veldig sensitiv. Mineralfoundationen er kjempebra synes jeg! Dekker greit og gir fin glød i tillegg:)

• Liker 1
Skrevet

Styr unda sheer cover og hele tv shop

Skrevet

Var og prøvde mary kay på en sånn hjemmekveld, og huden min har aldri sett verre ut etter den kvelden. Tok meg en stund å få vekk kvisene som kom etter reaksjonen på hudproduktene, og foundationen var tørr selv for meg med fet hud. Ikke fornøyd, holder meg langt unna!!

Hvilke produkter prøvde du ?

Skrevet (endret)

Har hverken prøvd Sheer Cover eller Mary Kay, men tillater meg å svare likevel, siden jeg hadde samme problemet med ID som deg.

Har prøvd uhorvelig mange forskjellige mineralmerker, så da kan jeg jo bare dele mine erfaringer med hvert enkelt? :) Har forøvrig kombinasjonshud, fet i t-sonen, ganske tørr i kinnene.

ID ble jeg veldig blank av.

Tikei ble jeg veldig tørr av.

Everyday Minerals ga meg store, vonde kviser på munn/hakeparti.

Lily Lolo ble alt for tørr og hadde veldig dårlig dekkevne.

Joppa Minerals var faktisk ganske bra, men ble litt fet i t-sonen.

Har prøvd og forkastet flere, men kommer ikke på i farta.

Den jeg bruker nå, og er mest fornøyd med så langt er Mineral Hygienics. Meget god dekkevne, holder lenge og jeg blir nesten ikke blank (noe som er godt gjort i mitt tilfelle).

Endret av Bloodless
Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg har ikke prøvd ID, men har brukt både Mary Kay, Chanel, IsaDora, MaxFactor og Clinique.

Jeg synes ikke at noen av de første passet min hudtype overhode, da de gjorde akneproblemer verre og huden ble både tørr og fet.

MaryKay var kurant, men dyrt. Ulempen var at det kunne føles som en "maske" i ansiktet, men var fornøyd med ansiktsscruben de har.

Nå sverger jeg til hudkrem fra VICHY AAqualia Thermal, samt sminke fra Clinique. Det er den eneste som ikke kødder til balansen i huden min, fordi den er utviklet for sensitiv hud. Den koster litt, 235 for pudder og 260 for en tube foundation, men det er verdt det. Jeg har anbefalt dette til flere venninner, og alle har valgt å fortsette med Clinique. Jeg bruker Perfectly Real foundation og Stay Matte pudder. Fordelen er at jeg også er såpass lys i huden at det er kun Clinique som passer meg ordentlig i fargen :)

Skrevet

holder folk på med mary kay enda??

• Liker 1
Skrevet

Mary Kay syns jeg bare var dyrt. Hadde det på hjemmekveld (er jo rene pyramidespillet), og følte jeg ble lurt litt til å kjøpe produkter jeg ikke var fornøyd med.

Sheer Cover bruker jeg nå. Det er jo ikke noe som hjelper huden din, da, det bare dekker problemene. Det gjør den imidlertid veldig godt. Jeg har ikke samme problemer som deg, men med at jeg har "dark eye syndrome" - jeg er veldig mørk under øynene, uavhengig av om jeg har sovet mye eller ei, det er arvelig. Har slitt i alle år med å finne noe som dekker bra nok.

Syns Sheer Cover er det beste jeg har brukt, men det er ikke like bra som tv shop-reklamen skal ha det til, da. Du får ikke en ny fantastisk glød som forandrer livet ditt! :gjeiper:

Det kan også bli litt "lappete", men det er mest om man bruker for mye.

Jeg bruker den i kombinasjon med Glo Minerals dekkrem, da syns jeg det funker bra. Og pudderet til Sheer Cover er fint. Huden min reagerer litt på det, men det var mest i starten. Det er også mye styr, for du får to små pudderbokser og skal blande dem til "din farge", og det er virkelig noe man ikke har tid til hver morgen - stå foran speilet og prøve dem på kinnet og blande fram og tilbake med kosten og så helle over i hverandre for å få nok. Heldigvis viste det seg at jeg kan bruke den ene uten blanding.

Har fått en pakke med BareMinerals i gave, men den har jeg ikke fått prøvd ennå. Den skal ifølge venner være helt utrolig bra, men det vet jeg altså ikke noe om.

Gjest Lottiplott
Skrevet

Sheer Cover bruker jeg nå. Det er jo ikke noe som hjelper huden din, da, det bare dekker problemene. Det gjør den imidlertid veldig godt. Jeg har ikke samme problemer som deg, men med at jeg har "dark eye syndrome" - jeg er veldig mørk under øynene, uavhengig av om jeg har sovet mye eller ei, det er arvelig. Har slitt i alle år med å finne noe som dekker bra nok.

Jeg har hatt samme problemet, og irritert meg over det i lang tid! Men for to uker siden løste det seg for meg - jeg kjøpte denne øyekremen på Boots, også fikk jeg en prøve på denne foundationen på Esthetique. Den koster en hundrings eller så, og øyekremen er heller ikke allverdens dyr. Nå har jeg rett og slett ikke synlige mørke ringer lenger!

Anbefales på det varmeste!

Skrevet

WOW! Så kult! det vil jeg prøve! Har alltid hatt veldig mørke ringer, noe som gjør at jeg helst ikke vil gå uten sminke noen gang, for jeg syns det ser ut som noen har gitt meg blåveis. Da skal jeg sjekke ut de produktene der! :-)

Gjest Lottiplott
Skrevet

Nå skal det sies at de synes ikke når jeg har sminket meg, men jeg pleier også å kunne gå mer uten sminke. Da har jeg kun "You won't believe your eyes" og dagkrem. :)

Skrevet

sheer cover er mye bedre enn alt annet jeg har prøvd av mineral sminke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...