AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Jeg trener regelmessig. Minimum 4-5 ganger i uka. Jeg varierer mellom intervalltrening og styrke. Men prøver også å løpe en langtur rolig, syns bare det er litt ork. Men når jeg først trener, ser jeg lett/fort resultater på mage og armer. Jeg har litt kraftig beinbygning og bygger dermed lett muskler. Men jeg vil/ønsker meg nå en større og fastere rumpe (selv om jeg har en del rumpe fra før...) og mindre lår. Jeg syns lårene mine er for store og får da rumpa mi til å se mindre ut. Ikke så moro Hva er den beste treningen for rumpe og lår? Hva slags mat legger seg mest på låra som jeg burde unngå? Jeg har timeglassfasong og er ganske fornøyd med kroppen min. Er slank og litt markert. Men vil gjerne ha en enda bedre rumpe...
Gjest *Maja* Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 (endret) Er dessverre ingen mat som legger seg på spesielle kroppsdeler...alt maten fordeles jevnt over der kroppen lagrer fett...men om du ønsker smalere lår og større rumpe, så kan du ha en bra utfordring foran deg da disse kroppsdelene henger sammen... Knebøy er supert for rumpe, men det styrker jo lårene også... Jeg legger også raskt på meg muskel masse...jogging er vel eneste treningsformen jeg har funnet som gir slankere lår...men det gir ikke stor rumpe...liten og fast kanskje, men ikke større Endret 31. august 2011 av *Maja*
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Okei, takk for svar :gjeiper: Ikke lett nei... Ja, jeg har tenkt at jogging hjelper. Men da henger jo rumpa med også... Tjah, jeg får vel bare prøve det og se. Blir rumpa enda mindre, prøver jeg noe annet. Jeg trener lår/rumpe 1-2 ganger i uka pluss intervaller. Men lårene kunne godt hatt mindre fett, så langjogging må`s til også tydeligvis.
Gjest *Maja* Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Okei, takk for svar :gjeiper: Ikke lett nei... Ja, jeg har tenkt at jogging hjelper. Men da henger jo rumpa med også... Tjah, jeg får vel bare prøve det og se. Blir rumpa enda mindre, prøver jeg noe annet. Jeg trener lår/rumpe 1-2 ganger i uka pluss intervaller. Men lårene kunne godt hatt mindre fett, så langjogging må`s til også tydeligvis. Vil heller anbefale intervall trening da...rolig jogging for fett, sprint for eksplosivitet(rumpa) osv. Spensthopp er også bra...mannen min gjør dette og har fått skikkelig sprettrumpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå