AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Jeg har siden EL (den var lørdag), vært øm i eggstokkene. Det er særlig merkbart på høyre side når jeg går. Kan dette være tidlig tegn på graviditet, eller er det bare jeg som overtolker og er helt "vil-blir-gravid-tullete"?
Gjest Hoppetau Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Slik har jeg og hatt det. Har hatt eggløsningssmerter hver dag sidel el for en uke siden. Tenker det bare er innbilling, samtidig som jeg aldri har hørt om et slikt symptom før. Kan jeg da innbille meg noe jeg ikke har hørt om? Eller kanskje er det helt tilfeldig at jeg kjenner det slik denne måneden
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Nei, du kan ikke merke noe til en graviditet så fort. Egget bruker 7 dager på å komme ned i livmoren din, før det så er du ikke gravid. Etter egget har festet seg så tar det noen dager før kroppen produserer hCG som gir symptomer.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Slik har jeg og hatt det. Har hatt eggløsningssmerter hver dag sidel el for en uke siden. Tenker det bare er innbilling, samtidig som jeg aldri har hørt om et slikt symptom før. Kan jeg da innbille meg noe jeg ikke har hørt om? Eller kanskje er det helt tilfeldig at jeg kjenner det slik denne måneden Så rart, kanskje vi bare innbiller oss det . Blir uansett spennende med test om en ukes tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå