Gå til innhold

opptatt av puppene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sønnen min har i det siste vært så opptatt av puppene mine. Må på død og liv ta på dem og knipe osv. Er det noen alder disse småtassene blir mer opptatt dette? og hvorfor? eller er det spesielt i denne heimen.. Prøvde å spørre han hvorfor, men han syns bare at de var så søte... (rister på hodet) altså jeg fikk ikke svar fra han.

Det er utpå klærne han avogtil kommer og klyper eller tar på og det er ikke store pupper dette er snakk om heller. Han er 5 år trodde dette var mest vanlig når barna var så små at de ikke skjønte hva de gjorde.

Endret av makkapakka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vesentlig at du tar med hvor gammel denne sønnen din er.

2-3 år? Helt vanlig, så vidt jeg vet.

13 år? Fullstendig feil!

Skrevet

Hvor gammel er han? Det har liksom en del med saken å gjøre...

1-3 år -> Helt normalt, da de naturlig nok utforsker masse rundt seg.

4-5 år -> Litt på kanten. De bør forstå at dette er privat område.

6-10 år -> Ikke normalt.

11-18 år -> Creepy!

Skrevet

Sønnen min har i det siste vært så opptatt av puppene mine. Må på død og liv ta på dem og knipe osv. Er det noen alder disse småtassene blir mer opptatt dette? og hvorfor? eller er det spesielt i denne heimen.. Prøvde å spørre han hvorfor, men han syns bare at de var så søte... (rister på hodet) altså jeg fikk ikke svar fra han.

Det er utpå klærne han avogtil kommer og klyper eller tar på og det er ikke store pupper dette er snakk om heller. Han er 5 år trodde dette var mest vanlig når barna var så små at de ikke skjønte hva de gjorde.

Haha min er 7 og gjør det samme!

Det er nok bare en fase..... Boobs kaller han det.... (Og nei, han får ikke lov).

Skrevet

Les innlegget da, folkens. Det står at han er 5 år!

• Liker 1
Skrevet

Det sto ikke der da de to AB-ene kommenterte tidligere i dag. :)

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Tror det er ganske vesentlig at du tar med hvor gammel denne sønnen din er.

2-3 år? Helt vanlig, så vidt jeg vet.

13 år? Fullstendig feil!

Hun skriver at han er 5

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Haha min er 7 og gjør det samme!

Det er nok bare en fase..... Boobs kaller han det.... (Og nei, han får ikke lov).

Haha en fase. Ja han kommer til å gå fra å slutte å være interessert i dine pupper til å være veeeldig interessert i andres.

Skrevet

Uff, sånt er ikke noe særlig syns jeg. Ei venninne har ei jente på rundt fem som tar et skikkelig tak i puppene til alle hun ser.

Har sagt at jeg ikke liker det og at hun ikke skal gjøre det på meg. Moren presterte å bli sur på meg. Hun syns det er veldig søtt....

Jeg syns det er greit når de er 0-2 år, men ikke noe over det. Da er det vel ikke normalt?

Skrevet

2-åringen min er veldig puppe-fiksert ;) Har vore det sida eg slutta å amme. Reknar med det går over etterkvart. Det gjer det sikkert for din gut også, TS, eg ville ikkje uroa meg. Er nok berre ein fase.

Skrevet

Les selv innlegget da!

Da ser du at det ble redigert mer enn 2 timer etter at svarene kom. Alder stod ikke der til å begynne med!

• Liker 1
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Jeg husker faktisk at jeg selv hadde en fase med det når jeg var på samme alder. var utrolig fascinert av pupper. Det gikk vel over etter ett par måneder, tror jeg.

Skrevet

Ja jeg er enig med de fleste at dette er noe som går over..

Men ville likevel ikke tilatt det. Stoppet barnet og vennlig forklart at puppene er dine og skal være i fred dersom en ikke er baby og skal ha mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...