Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok at din elskede/samboer/ektefelle (heter også mann) kjøper undertøy til deg dersom han vet hva du skal ha?

Tenker både som gave og evt. dersom du sender en sms om kan du kjøpe med....

(For jeg tenker at det er ok at kvinner kjøper undertøy til menn (det er ikke noe problem), men er det ok den motstte? )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hadde nok glatt gjort det, men så hadde han garantert funnet på noe tull i samme slengen også (første gangen jeg glemte en stringtruse i hans leilighet, så vasket han den, før han sendte meg en svært *kremt* delikat MMS. For han kunne jo ikke motstå å prøve den! :gjeiper:).

Men ja, jeg ser ikke problemet. :)

Er også greit om han ikke vet hva jeg skal ha, men prøver seg frem i stedet. Da får jeg jo et bilde på hva han liker ;)

Skrevet

BH kan være litt tricky å kjøpe ettersom størrelsen kan variere endel etter hvilken type det er. Men truser og slikt ser jeg ikke problemet med.

Gjest Leonidene
Skrevet

Hadde vært heilt flott det, så lenge størrelsen var korrekt :) Gubben har kjøpt undertøy til meg før, men ikkje bh'er.

Gjest Raindrops
Skrevet

Absolutt. Vi har en liten fetish for sexy undertøy begge to, så jeg stoler på at han plukker ut pene ting. BH-størrelse er det litt verre med da.

Skrevet

Jeg vet hvordan jeg hadde reagert om han hadde kommet hjem med sexy undertøy til meg. Han har nemlig sagt til meg at, den dagen du ikke tenner meg bare med å være på siden av meg skal vi kle deg i sexy undertøy. Så da hadde jeg faktisk blitt litt småsnurt hehe

Gjest badeand1
Skrevet

ja, selvfølgelig. ^^ sålenge han ikke kjøper g-streng..:P

Skrevet

Her kjøper vi begge undertøy til hverandre, men han holder seg stort sett unna bh-shopping, da den er litt tricky (om det ikke bare er slike tynne blondegreier som ikke trenger å passe perfekt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...