AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #41 Del Skrevet 9. mai 2013 Det er riktig nok, men i tillegg har du mange som mangler empati, de er ubetenksomme, forstår ikke hvordan andre føler. Dette er noe annet enn å være en sadist som nyter at andre lider. Anonym poster: 004827ec02eb07d848f0adf0bc92099b Det er jo det jeg mener, empati er å ikke forstå hvordan andre føler. At man ikke trøster sier egentlig ikke så mye om empatiske evner. Man kan også trøste for harde livet uten å inneha empatiske evner. Man kan fremdeles ha sympati selv om man ikke skjønner hvorfor den andre gråter. Anonym poster: 5f9d9362a3c9de45ab0ce1b284ac8d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Energi-jenta Skrevet 1. september 2019 #42 Del Skrevet 1. september 2019 On 8/31/2011 at 12:10 PM, AnonymBruker said: TS her. Takk for svar. Tiden før vi ble sammen var han uendelig sjarmerende og virket veldig interessert i meg og mitt. Så snart vi faktisk ble et par så ble det mye sjalusi og greier. Jeg forklarte dette og de andre hendelsene med usikkerhet og at det var nytt for han å være forelsket og elske noen. For han fortalte meg at jeg var den første han har elsket. Han var det som folk flest kaller en player. Mange damer, mye penger, mange reiser, mye festing, og ingen ansvar eller grenser. Han virket tidligere utroooolig forståelsesfull ovenfor min og andres situasjoner. Tror til og med jeg kalte han en god menneskekjenner på et punkt. Han er enormt knyttet til sin mor, og alt hun sier og gjør er flott og fantastisk. Så den eneste jeg kan tenke meg han viser noe som ligner normal omtanke ovenfor er henne. Det er akkurat som om at han ikke blir berørt. Han hører hva som blir fortalt, men det er ingen reaksjon hos han. Ikke noe instinkt om trøst eller klem eller gode varme ord. Høres veldig ut som min mann.. Hvordan går det med dere nå TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #43 Del Skrevet 22. april 2021 Bump Anonymkode: a6ab0...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå