Gjest ** Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Jeg skal presentere en fortelling om vennskap for en gruppe 3-4 åringer. Finnes det noen eventyr eller historier om vennskap? Jeg vil gjerne det skal være en fortelling som jeg kan lære utenatt og dramatisere med små figurer.
Gjest oppforung Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Jeg skal presentere en fortelling om vennskap for en gruppe 3-4 åringer. Finnes det noen eventyr eller historier om vennskap? Jeg vil gjerne det skal være en fortelling som jeg kan lære utenatt og dramatisere med små figurer. Hva med å ta utgangspunkt i sangen Tuppen og Lillemor? Den handler om vennskap og uvennskap, og det å bli venner igjen. Skriv om sangen til en historie og tilpass den :-)
Mixelite Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Karsten og Petra-bøkene. De er vel akkurat i rett aldersgruppe. Jenta utenfor gjerdet av Lise Männikkö er en fin bok, men kanskje litt mer for litt eldre barn.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 TS her. Tuppen og lillemor er blitt presentert for de, også Karsten og Petra. Jeg var igrunn ute etter litt mer "det var en gang". Men etter mye googling, måtte jeg innse at det ikke fantes så mange av de. Jeg gorde en vri og fant sanger i stedet for. Om noen tilfeldigvis kommer over noe, så er jeg forsatt interessert. Det kan jo bli flere ganger! Takk for svar forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå