Virina Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 God morgen Det har seg nå slik at jeg for øyeblikket ligger syk hjemme, og føler egentlig at tiden står fullstendig stille.. Har veldig lyst til å se en interessant film for å få tiden til å gå, men det er visst ingen deler av kroppen min som fungerer som den skal akkurat nå - har fullstendig jernteppe Har noen et forslag til noen ålreite spenningsfilmer, gjerne flere? Kjenner jeg ikke er helt i humør for masse blod og gørr og pang-pang akkurat nå, men en litt mer "mild" spenningsfilm på en måte. Setter veldig stor pris på forslag Ønsker alle en fin dag
ludo Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 (endret) Hva med : Jason Bourne filmene eller Taken God bedring! Endret 31. august 2011 av ludo
Virina Skrevet 31. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2011 Hva med : Jason Bourne filmene eller Taken God bedring! Taken har jeg sett, men jeg skal sjekke ut Jason Bourne-filmene Tusen takk!!
altsoja Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Source code, into the wild (superbra film) Domino V for vendetta God bedring
Virina Skrevet 31. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2011 Source code, into the wild (superbra film) Domino V for vendetta God bedring Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå