Clea Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Vi skal til liverpool, mest sannsynlig helt i begynnelsen av 2012. Kjærestetur, med så mange opplevelser som mulig, og romantiske inspill. Har du tips? Hva må vi få med oss? Hva er verd å undewrsøke mer? tips om spisested, attraksjoner, serverdighetet osv? TAKK!
*appifany* Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Liverpoolkamp! Og "the docks" Dere kommer til å elske byen, den er fantastisk!
Clea Skrevet 31. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2011 Liverpoolkamp er en selvfølge, og naturligvis den egentlige grunnen til at vi drar! Hoihoi, som jeg gleder meg. Mannfolket har vært der noen ganger, men dette er min første tur, og jeg vil oppleve ALT! :D Dette blir stas! :D Takk for tips!
*appifany* Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Det er masse kule plasser å shoppe midt i byen, og noen anbefaler en kirke plassert litt utenfor Liverpool, men den hadde ikke vi tid til å besøke. Anbefaler og å huske på å ta turen opp på Anfield dagen før kampen og få sånn tour av banen i tillegg til å besøke museumet de har der. Var ganske så kult. Omvisning på Anfield har de ikke samme dag som kampen, vi ble litt irritert for at vi gikk glipp av det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 The Albert Dock med bla Beatles museumet (anbefales) og Tate ++ Vi var også på busstur med en gammel buss for å se diverse Beatles relaterte steder, en artig opplevelse, men man er jo veldig turist da... Shopping og så digget jeg Chinatown, en gate som skiller seg litt ut, men verdt å besøke den og evt spise et måltid her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå