Gjest Bianca Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Hvor grundig vasker dere dere før sex? Mannen min vil ikke slikke meg hvis jeg kun har tatt en "vanlig" dusj. Han slikker meg kun hvis han har vært med i dusjen og vasket meg. Han er veldig følsom for kjønnslukt og vil ha det helt rent. Hvordan har dere andre det? Blir dere slikket uten en grundig vask? Litt slitsomt å må vaske seg med såpe og skrubb for å bli slikket, siden det er det beste jeg vet! Bianca
Gjest KateW Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Hva er forskjellen på en dusj og en vanlig dusj? Og hva mener du med skrubb? Sånn skrubbevott???? Jeg orker ikke å være i forhold med en som ikke kan ha impulsiv sex. Jeg dusjer om morgenen, og vasker underlivet grundig når jeg dusjer. Intimsåpe, skyller godt, og bruker hånda til å spre lepper og hudfolder så jeg kommer til alle steder. Holder i massevis det. 1
*appifany* Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Kanskje du har mer intens lukt enn du klarer lukte selv. Det kan ha noe med litt trøbbel med bakteriefloraen. Prøv å bruk sånn Lactasyd(eller hva det heter). Det kommer i sånne ampuller man spruter inn i skjeden som skal balansere bakteriefloraen
Gjest KateW Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Lactal, heter det, for guds skyld ikke bruk lactacyd, (såpe) inn i skjeden. Jeg bruker også Lactal, og det blir det god balanse og god lukt av. Bruker det etter mens, og gjerne en gang eller to i mnd ellers. 1
Obelix Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Hmmm... sånn i det heat of the moment så gir jeg egentlig blaffen i om hu har dusja eller ikke gitt 1
Gjest Koseklumpen Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Jeg har ingen problem med å bli slikket selv om jeg ikke er helt nydusjet. Heldigvis bryr ikke typen seg heller. For meg høres det ut som om typen din er overdreven på hygiene. Det skal lukte kjønn ved kjønnsorgan , samme om det er hos gutt eller jente. 1
mari4ever Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 vasker meg hver dag med intim såpe og det holder. han jeg var sammen med sist brydde seg ikke om jeg hadde dusjet rett før ( og han er faktiskt veldig nøye med hygiene). er du kåt så er du kåt tenker jeg
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Jeg har faktisk litt angst for lukt. Det har noe med at han jeg var gift med i mange år, lukta fælt. Han var ikke flink med hygienen,men etterhvert forsto han i det minste at han måtte dusje daglig. Dro man tilbake forhuden der, så lukta det så jævlig at det var til å brekke seg av. Det har gjort at jeg mister all tenning dersom jeg merker det minste antydning til lukt hos han jeg er sammen med nå. Men jeg overlater vaskingen til ham selv da, haha. At han må bli med deg i dusjen og vaske deg personlig, syns jeg er litt rart. Kanskje han bare bruker det som unnskyldning, og at den egentlige grunnen er at han tenner på å dusje med deg og vaske deg?
Gjest otrivin Skrevet 1. september 2011 #9 Skrevet 1. september 2011 jeg blir slikket stort sett hver gang vi har sex...
Gjest A+O Skrevet 17. september 2011 #10 Skrevet 17. september 2011 Jeg bryr meg fint lite om dama er ny-vasket eller ei. I det vi er igang, liker jeg å sleike henne, enten hun er nydusjet eller ikke. Den naturlige lukten av hennes kjønn bidrar til å gjøre opplevelsen bedre.
Gjest Alfred Skrevet 17. september 2011 #11 Skrevet 17. september 2011 Jeg bryr meg fint lite om dama er ny-vasket eller ei. I det vi er igang, liker jeg å sleike henne, enten hun er nydusjet eller ikke. Den naturlige lukten av hennes kjønn bidrar til å gjøre opplevelsen bedre. Usj! Den "naturlige lukten" har noen ganger gjort at jeg holder meg langt unna. Det hjelper ikke med neseklype heller. Hvis det lukter fisk, så får laksen gjøre jobben!
Gjest A+O Skrevet 17. september 2011 #12 Skrevet 17. september 2011 Usj! Den "naturlige lukten" har noen ganger gjort at jeg holder meg langt unna. Det hjelper ikke med neseklype heller. Hvis det lukter fisk, så får laksen gjøre jobben! da må du regne med at damer ikke har lyst til å suge deg hvis du lukter pikk også da.
Miki Skrevet 17. september 2011 #13 Skrevet 17. september 2011 Det skal jo ikke smake oreokake med jordbærsaus heller da. 1
Gjest A+O Skrevet 17. september 2011 #14 Skrevet 17. september 2011 Det skal jo ikke smake oreokake med jordbærsaus heller da. hehe
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #15 Skrevet 17. september 2011 Elsker å suge men en gang med dårlig lukt så klarer eg ikke nærme meg igjen uten at eg får brekninger.
Gjest Alfred Skrevet 17. september 2011 #16 Skrevet 17. september 2011 da må du regne med at damer ikke har lyst til å suge deg hvis du lukter pikk også da. Dette regner jeg med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå