Gjest Terje Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Av og til hender det at jeg får ståkuk uten at jeg blir seksuellt opphisset. I enkelte situasjoner får jeg bare stiv penis uten at seksuell opphisselse er tilstede. Siden jeg er mann er det litt vanskelig å kamuflere en stiv penis når jeg havner i disse situasjoner. Har dere kvinner det på samme viset? Får dere en fysisk "klar for sex" følelse, uten å være seksuellt opphisset? For å være konkret: blir dere av og til stive og våte i useksuelle situasjoner? Bare lurer! Terje.....
nettvenninnen Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Ja, definitivt. Noen ganger kan jeg holde på med de mest kjedelige ting. Uten tanke på sex i det hele tatt. Plutselig blir jeg bråkåt og vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Har mange ganger lurt på hvorfor man blir slik. Jeg synes det er litt kjedelig. Det synes selvfølgelig ikke på oss damer slik hos dere gutter. Men det ender alltid opp med at jeg blir ukonsentrert til det jeg holder på med. Og føler at jeg da bare MÅ få utløp for det.
Gjest birry93 Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Det hender av og til at jeg blir litt våt uten å være kåt (det rimte :gjeiper: ), men jeg har sluttet å bry meg om det. 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker. Ms. Raggsokk, moderator.
xol Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Absolutt! I helt merkelige situasjoner, heldigvis er det ikke synlig på jenter.
Gjest Nedfall Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Det hender av og til at jeg blir litt våt uten å være kåt (det rimte :gjeiper: ), men jeg har sluttet å bry meg om det. Hender meg meg også. Vanligvis pga av manglende regntøy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå