AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Hei! Er det noen der ute som har vært i en lignende situasjon; jeg har møttt en mann som har så og si alt jeg ønsker meg i en kjæreste, jeg kan prate med han om alt, han er forelsket i meg og vil ha meg - men jeg er ikke tiltrukket av utseende hans. Han har på en måte ikke et A4 utseende, og jeg klarer bare ikke å komme over det. Jeg er en så dårlig person at jeg til og med er redd for hva familie/ venner vil si første gang de møter han. Jeg er så redd for at jeg aldri vil møte noen igjen som passer så bra sammen med meg personlighetsmessig, men hvordan skal jeg klarer å begynne å like utseende?
Sunee Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Da er det veldig vanskelig. Man kan ikke presse fram noe som ikke er der. 1
Kamikatze Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Ikke vær lei deg. Har han alle disse bra egenskapene, krysser hans veier ei som også finner utseendet hans tiltrekkende, og som dermed får skutt sin gullfuggel. 1
Gjest KateW Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Liker du ikke utseendet kommer du til å irritere deg, du kommer ikke til å tenne på ham seksuelt og dere kommer til å få det rimelig kjipt i lag. Dersom han VIRKELIG hadde vært så toppers som du sier, så hadde du syntes han var kjekk. Enkelt og greit. Det syns du ikke, han er ikke drømmemannen din. 1
*Vilje* Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Hvor lenge har dere truffet hverandre? Er det ingenting du liker ved utseende hans? Har selv vært i lignende situasjon hvor jeg skiftet mening etterhvert som jeg ble bedre kjent med han. Men tror du må like ett eller annet ved han allerede for at det skal funke; øyne, smil, hender eller noe annet.
miamia23 Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 er det ikke allerede der vil det ei helle rkomme.. dessverre.. ikke gjør samme feil som meg..
Rainbow Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Det er jo synd at han matcher så bra ellers, men du må jo nesten være tiltrukket av ham også, for å kunne elske ham. Kanskje følelsene dine forandrer seg om dere møtes flere ganger. Men om du ikke liker utseendet hans blir det jo vanskelig å kysse, kose og ha sex med fyren!
Steinar40 Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Hei! Er det noen der ute som har vært i en lignende situasjon; jeg har møttt en mann som har så og si alt jeg ønsker meg i en kjæreste, jeg kan prate med han om alt, han er forelsket i meg og vil ha meg - men jeg er ikke tiltrukket av utseende hans. Han har på en måte ikke et A4 utseende, og jeg klarer bare ikke å komme over det. Jeg er en så dårlig person at jeg til og med er redd for hva familie/ venner vil si første gang de møter han. Jeg er så redd for at jeg aldri vil møte noen igjen som passer så bra sammen med meg personlighetsmessig, men hvordan skal jeg klarer å begynne å like utseende? Jeg er fullstendig klar over at det er lett å være etterpåklok, men er ikke dette noe du skulle ha tenkt på for lengst?
Ellekvelle Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde aldri klart å bli sammen med noen je ikke ble tiltrukket av. Har tildels prøvd, fordi jeg likte personligheten. Men følte meg rett og slett guffen etter sex, vaskelig helt å sette fingeren på hvorfor og hvordan. Sikkert fordi jeg kjente at det var feil og at jeg kom til å måtte såre han. Men om det er folks reaksjon du er mest redd for, så håper jeg du klarer å komme over det. Folk er nok mer opptatt av å se hengivenhet dere imellom enn hans utseende.
Kaisamaia Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Utseende har mye å si, det er det ikke mulig å komme unna. Da mener jeg ikke et fint utseende i alles øyne, men et fint utseende i dine øyne. Hvis du ikke synes han er fin, hva er da poenget? Klarer du å ha sex med ham?
Steinar40 Skrevet 1. september 2011 #11 Skrevet 1. september 2011 Hvis du ikke kan tenke deg noen fremtid med denne fyren, så må du se til å få avsluttet ASAP! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå