Montezuma Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Hurra!!! Aragorn og jeg skal på Ringenes Herre-premiere i Spektrum!!!!! Hørte på radioen at Viggo Mortensen og regissøren kommer til Oslo. Trenger ikke sete, jeg, sitter gjerne på fanget hans! :D Skal forresten dit med Frodo, Gandalv og en til Aragorn. De er nok bare norske kopier, men, moro blir det lell! Flere som gleder seg?
Sarah_Michelle Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Ja, jeg gleder meg kjempemasse! Denne filmen blir STOR! Men det er litt dumt, da, at det er siste filmen, liksom. For da har jeg ikke noe å glede meg til til neste jul. Er det meningen at de skal lage film av "Hobbiten" også? Det har jeg nemlig hørt, men vet ikke om det stemmer... den boka har jeg imidlertid ikke lest.
m_h Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Gjett hvem som skal reise 10 timer for å kanskje få et glimt av han da.. Neida..hehe,jeg er ikke så desperat,men jeg skal til oslo noen dagre før å vere der til 17 desember,og da skal jeg stille mej opp og håpe å få et glimt av han..hehe..
Tusenfryd Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Når han møter meg, tenker jeg vi kommer samtidig...
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 Synd Viggo aldri ble godkjent som lystig engel....
Arwen Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 Synd viggo ikke er like fin som arargon.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #8 Skrevet 27. november 2003 Synd Viggo bare er fin når han er Aragorn, heter det Skjønner ikke at det går an... stygg som Viggo, drømmemann som Aragorn...
Sarah_Michelle Skrevet 27. november 2003 #9 Skrevet 27. november 2003 Ja, det der er helt merkelig!!!! :o
Arwen Skrevet 27. november 2003 #10 Skrevet 27. november 2003 Ja, spørs hvem av de som kommer på filmen, jeg frykter det verste.
Arwen Skrevet 27. november 2003 #11 Skrevet 27. november 2003 Synd Viggo bare er fin når han er Aragorn, heter det Nei, det gjør det ikke, nekter å innse at de er en og samme person :evil:
Saeria Skrevet 28. november 2003 #12 Skrevet 28. november 2003 Ja, jeg gleder meg kjempemasse! Denne filmen blir STOR! Men det er litt dumt, da, at det er siste filmen, liksom. For da har jeg ikke noe å glede meg til til neste jul. Er det meningen at de skal lage film av "Hobbiten" også? Det har jeg nemlig hørt, men vet ikke om det stemmer... den boka har jeg imidlertid ikke lest. Jeg har hørt at Ian Mc. Kellen har lyst å lage en serie av The Hobbit. Gleder meg uansett til "The return of the King". Selv synes jeg Legolas er snafsen! Forresten..Har noen av dere også lagt merke til den slående likheten mellom Sarumann og den åndelige lederen i Hamas? (Han med pipestemmen)
Malou Skrevet 28. november 2003 #14 Skrevet 28. november 2003 Sier meg enig med *Arwen* og Revetispa: Aragorn - Ja takk! Viggo - Nei takk! Jennifer
stassy Skrevet 28. november 2003 #16 Skrevet 28. november 2003 Åh, jeg syns Viggo har kommet seg mye etter disse filmene
Malou Skrevet 28. november 2003 #18 Skrevet 28. november 2003 Med Legolas har jeg det helt motsatt enn med Aragorn. Orginalen er i dette tilfellet helt klart bedre enn rolle figuren, selv om jeg ikke ikke synes Orlando Bloom er så voldsomt sexy akkurat heller, men han er da søt nok. Jennifer
Arwen Skrevet 29. november 2003 #20 Skrevet 29. november 2003 Med Legolas har jeg det helt motsatt enn med Aragorn. Orginalen er i dette tilfellet helt klart bedre enn rolle figuren, selv om jeg ikke ikke synes Orlando Bloom er så voldsomt sexy akkurat heller, men han er da søt nok. Jennifer Han er knallsexy *sikle sikle*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå