Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #1 Skrevet 15. mai 2002 Vi skal på en ukes ferie til Skiathos på mandag (20 mai) Nå er jeg plutselig litt redd for at det kan være litt kaldt der.. Noen som har vært der på denne tiden? Hadde liksom håpet at vi ikke måtte sitte med bukser på kvelden og hutre på natten i tynne lakner...
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #2 Skrevet 15. mai 2002 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg! Jeg kom hjem fra en ukes tur til Zakynthos (som riktignok ligger på motsatt side av Hellas) i går, og der var temperaturen akkurat passe nå: gjennomsnittlig 25 grader i skyggen om dagen og ca. 20 grader i havet. Med ta med en tynn jakke e.l. til kveldene, for da kan det være litt småkjølig (føles i hvert fall sånn når du har ligget noen timer i sola tidligere på dagen). God tur! Hellas er fantastisk i mai!
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #3 Skrevet 18. mai 2002 hei! nei tror ikke du trenger å være bekymret i det hele tatt! helt ubegrunnet! jeg reiste til Hellas 21. mai for noen år siden, og det var første gangen jeg var til Hellas, og jeg ble sjokkert over varmen slo mot meg da flydøra ble åpnet! reis med shorts og sandaler,og en topp eller skjorte, og ha på deg en jakkegenser hvis det skulle bli kaldt, men jeg tror ikke du kommer til å fryse! Hellas er akkurat passe varmt i mai/juni, og der jeg var på korfu, var temperaturen rundt 30 grader minst på denne årstiden... Ha en fin ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå