AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Han har mitt nummer og har ikke ringt som han sa han skulle. Jeg har navnet hans men finner han ikke på nummeropplysningen, derimot har jeg funnet han på face. Han sa han egentlig var veldig sjenert og overrasket over at han turte være så frempå med meg. Det er lite sannsynlig at vi treffes tilfeldig så da lurer jeg på om det er helt idiotisk å sende en vennefrespørsel eller ikke?
Gjest Spinell Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Det er ikke noe rart i å sende venneforespørsel på FB. Folk har jo så ulik terskel for dette: noen har bare sine aller nærmeste venner, mens andre legger til kreti og pleti, enten de kjenner dem godt eller nærmest bare har sett bilde av dem i avisen. Han kan ikke vite hvor du har lagt lista di, så han kommer ikke til å legge så mye i det.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Jeg har en del venner på FB pga jeg har verv, studievenner og andre jeg samarbeider med. I tilegg legger jeg alltid til venner til barna mine og deres foreldre dersom de spør. Det kan jo se ut som jeg har lav terskel ja, men det er en grunn til at alle er der.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Hva med å sende han en medling der, og takke for sist. Deretter kan du se om du får svar, go får du ikke svar ville ikke jeg sendt han en venneforespørsel
EmiraFrost Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Add han. Du har vel egentlig ikke så mye å tape?
Gjest Survival Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Jeg ville ikke addet han som venn på Facebook hvis han ikke ringte som avtalt. At han ikke ringer ville jeg tatt som et tegn på at han ikke er interessert, rett og slett. Men det er bare meg... du får bare gjøre det du tenker er rett! 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Ts her. Jeg har ikke lagt han til. Det blir bare vondt å ha han på fb dersom vi ikke har kontakt uansett. Men, vondt å tenke på at når jeg for en gangs skyld får den type følelser (og det er "gjensidig" der og da) ikke opplever at det bli mere. Om jeg ikke er intressert så henger de jo etter som slips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå