Gå til innhold

Megleren sa at nøkkelen kostet kr4000,-, jeg ble stressa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hva dere synes om at megleren fortalte meg en løgn om at nøkkelen til leiligheta kostet kr 4000,-, og det var også 3 nøkler, så da trodde jeg at verdien var kr 12000,- på nøklene. Jeg trodde på det fordi det var en spesialnøkkel som må bestilles og er mer komlisert enn vanlige husnøkler. Jeg har flytta inn i leilighet, og det er jo mye nytt å finne ut av, men at jeg fikk en slik løgn å forholde meg til, klarte jeg ikke å tenke meg til at gikk an.

Hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

du sier ifra til arbeidsgiveren hans. så anmelder du han? hvis han tok pengene under bordet mener jeg

Endret av nupp
Skrevet

Hva koster nøkkelen egentlig?

Skrevet

Jeg tenkte det var vanlig at systemnøkler var priset høyt, ikke bare pga. utskiftningskostnad, men også pga. at etter så så mange mistede nøkler må alle låser byttes for å ha gjeldende forsikring.

Har selv fått beskjed om alt fra 1500-3500 for systemnøkler.

Skrevet

Hva koster nøkkelen egentlig?

Kr385,- for en nøkkel. Han stjal ikke noe penger megleren, men de var inkludert i prisen, så det utgjorde ikke noe forskjell, og dermed ikke noe kriminelt.

Men jeg var glad for at låsene var bra, og, ja det er en systemnøkkel som går til tre låser. Den har mer mønster og er litt større enn vanlig husnøkkel.

Men jeg trodde jeg hadde kr 5000,- i lomma med den nøkkelen, og det er(var) stressende. Bare så glad jeg spurte en nøkkelbutikk hva for en nøkkel det var og hvor mye den kostet.

Kanskje megleren sa det for å være kul eller noe. Men jeg oppfatta det som er frekk løgn som egentlig ikke gjorde noe, da det bare var nøkkelen, liksom.

ts

Skrevet

Det kan jo være at hvis nøkkelen blir borte, så må systemlåsen byttes?

Det kan fort bli 5 000kr.

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo være at hvis nøkkelen blir borte, så må systemlåsen byttes?

Det kan fort bli 5 000kr.

Ja, får håpe det var det han megleren mente.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...